روز گذشته استاندار کهگیلویه و بویراحمد بازدیدی از 4 پروژه ویژه شهر یاسوج را در دستور کار خود داشت که تکمیل این پروژه های نیمه تمام نقش موثری در ابعاد مختلف توسعه ای از جمله اشتغالزایی و فرهنگی و گردشگری دارند.
کد خبر: ۸۹۹۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷ 15 September 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، روز گذشته استاندار کهگیلویه و بویراحمد بازدیدی از 4 پروژه ویژه شهر یاسوج را در دستور کار خود داشت که تکمیل این پروژه های نیمه تمام نقش موثری در ابعاد مختلف توسعه ای از جمله اشتغالزایی و فرهنگی و گردشگری دارند.
پیگیری روند اجرایی4 پروژه ویژه در مرکز استان / کلانتری انتظار تشکر نداشته باشید ! + تصاویر و فیلم
 
پروژه ای در حاشیه شهر
کلانتری ابتدا از مجتمع آموزشی ۲۲ کلاسه شهید حاج قاسم سلیمانی روستای مادوان که یکی از نقاط حاشیه ای و کم برخوردار شهر یاسوج محسوب می شود بازدید کرد که یکی از مشکلات عمده این مناطق با تراکم جمعیتی بسیار بالا کمبود فضای فیزیکی آموزشی است.
وی در این بازدید، خدمات رسانی مطلوب به روستا‌های مهریان، مادوان، بلهزار، گوشه و مزدک را ضروری ارزیابی کرد و گفت: سرانه فضای آموزشی، ورزشی، فضای سبز در این مناطق رضایت بخش نبوده و باید تدبیری در این خصوص اندیشیده شود.
کلانتری در حاشیه بازدید از مجتمع آموزشی ۲۲ کلاسه شهید حاج قاسم سلیمانی روستای مادوان، گفت: این طرح در دو مرحله اجرا می شود و مرحله اول آن شامل فضای آموزشی، ورزشی، کتابخانه و نمازخانه تا پایان مهر ماه امسال به بهره برداری می‌رسد.
خانه مطبوعات
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از روند اجرایی طرح خانه مطبوعات یاسوج بازدید کرد ضمن ابراز رضایت ، گفت : این پروژه که کلنگ احداث آن ۶۵ روز پیش به زمین زده شد در حال حاضر طبقه اول آن احداث شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از پیمانکار این طرح و همچنین همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این پروژه باید تا اوایل بهمن ماه آماده تحویل به اصحاب رسانه و مطبوعات شود.
وی عنوان کرد: خبرنگاران و اصحاب مطبوعات و رسانه شخصیت‌های فرهیخته و با ظرافتی هستند و نیاز بود فضایی برای آنها فراهم کنیم‌.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این فضا برای برگزاری همایش‌های شهرستانی و استانی مطبوعات و رسانه‌ها در اختیار آنها قرار گیرد.
پیگیری روند اجرایی4 پروژه ویژه در مرکز استان / کلانتری انتظار تشکر نداشته باشید ! + تصاویر و فیلم
 
یادمان شهدا پروژه ای خاص / کلانتری منتظر تشکر نباشید!
بازدید از ساماندهی طرح یادمان شهدای گمنام شهر یاسوج یکی دیگر از پروژه های ویژه مرکز استان بود که مورد بازدید استاندار و بسیاری از مدیران قرار گرفت .
در ابتدای بازدید این پروژه ، مسئولین ضمن قرائت فاتحه برای شهدا تک تک به بیان تعهدات خود برای تکمیل این پروژه پرداختند. 
روند همکاری دستگاه ها در احداث این پروژه عظیم به گونه ای است که هر کدام از دستگاه ها به میزانی و با امکانات در حد توان خود به کمک می آیند و تعهداتی را متقبل می شوند.
کلانتری در این بازدید گفت : از تمامی دستگاه‌های اجرایی می‌خواهم برای تکمیل این یادمان تلاش کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اختصاص ۵ میلیارد ریال اعتبار و تزریق ۵ میلیارد ریال دیگر به این طرح از روند اجرای آن اعلام رضایت کرد و گفت: شهدا به عنوان چراغ هدایت جامعه به گردن همه ما حق دارند.
نستهن مقدم شهردار شهر یاسوج به عنوان یکی از مدیران متعهد برای کمک به تکمیل این پروژه گفت: تا ده روز آینده جاده دسترسی و فضاسازی محوطه یادمان شهدای گمنام تکمیل می شود.
کلانتری با ابراز رضایت از عملکرد شهردار یاسوج گفت: میراث فرهنگی به زودی کار نصب پرچم و شرکت برق نیز تا هفته آینده برج‌های نوری را نصب می‌کنند ضمن اینکه برخی دستگاه ها هم ماشین آلات را مورد نیاز را در اختیار مسئول اجرای پروژه قرار می دهند.
کلانتری بیان کرد: این پروژه به نمایندگی از تمام یادمان‌های شهدای گمنام استان با همت تمام دستگاه‌های اجرایی به بهره‌برداری می‌رسد و در ادامه یادمان شهدای گمنام سایر شهرستان‌ها و بخش‌های استان با همکاری سپاه پاسداران، بسیج، بنیاد‌ شهید و امور ایثارگران و دیگر دستگاه‌ها ساخته می‌شود و  باید تلاش شود تا پایان هفته دفاع مقدس فاز نخست پروژه شهدای گمنام شهر یاسوج به اتمام برسد.
استاندار کهگیلویه و بویرحمد در پایان بازدید از این پروژه خطاب به مسئولان گفت : در کمک به اجرای این پروژه انتظار تشکر را نداشته باشیم و اجر خود را از شهدا بخواهیم .
منتظر تشکر کسی نباشید!
بزرگترین مجتمع فرهنگی ، تفریحی و رفاهی جنوب کشور
آخرین پروژه مورد بازدید استاندار مجتمع فرهنگی ، تفریحی و رفاهی آزادی بود که در مراحل پایانی و افتتاح است .
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از مجتمع آزادی باقری شهر یاسوج گفت: این طرح به عنوان یک مجموعه چند منظوره می‌تواند در خدمات دهی و جذب گردشگر برای شهر یاسوج مفید واقع شود.
کلانتری با اشاره به استاندارد بودن تجهیزات مجتمع تفریحی، ورزشی و رفاهی آزادی باقری یاسوج گفت:پروژه در آینده نزدیک با حضور مسوولان ارشد کشوری رسما افتتاح می‌شود.

وی افزود : پروژه ۱۰۰ درصد آماده بهره‌برداری است البته بهره‌‌برداری آزمایشی این پروژه انجام شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پروژه با مشارکت بخش خصوصی احداث شده و ۱۸۰ نفر هم اشتغالزایی پروژه است.
کلانتری ادامه داد : طی روزهای آینده با دعوت از مسوولان ارشد کشور و مقامات مسئول چندین پروژه مهم از جمله مجتمع ورزشی، تفریحی و رفاهی آزادی باقری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
بنابر این گزارش این مجتمع سال ۸۷ در زیربنای ۱۴ هزار و ۸۵۰ متر مربع کلنگ‌زنی شد و با تجهیزات استاندارد در فضای زیبایی از شهر یاسوج آماده بهره‌برداری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار