در نشست ستاد استانی کرونا اعلام شد که به غیر از سه شهرستان بزرگ استان یکی دیگر از شهرستان ها هم وضعیت قرمز پیدا کرده است.
کد خبر: ۹۰۰۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷ 16 September 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست کلانتری استاندار برگزار شد.
در این نشست هر یک از مسوولان عضو این ستاد گزارشی در خصوص وضعیت کرونا در استان ارائه دادند که بانشی معاون دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار کرد: در حال حاضر به غیر از سه شهرستان بزرگ استان شهرستان باشت هم به جمع شهرستان های با وضعیت  قرمز پیوست.
وی گفت: در حال حاضر باز  هم نگران وضعیت گچساران هستیم که پیک دوباره هم برگردد اما در کل وضعیت پیک ما به نسبت سایر استان ها بهتر بوده است برای مثال پیک کرونا در چهارمحال بختیاری 3 و نیم برابر ما بوده است.
وی گفت: همچنین وضعیت بانک ها و مطب های ما نسبت به سایر نقاط کشور در خصوص رعایت دستورات بهداشتی بهتر بوده است اما وضعیت آرامستان های ما به نسبت سایر استان ها وضعیت خوبی نبوده است در حالی که در کل کشور 83 درصد رعایت بوده در استان ما 70 درصد است.
بنابراین گزارش استاندار هم در این نشست از اجتماعات در آرامستان های استان انتقاد کرد و گفت: با این رویه باید منتظر وضعیت سخت باشیم.
وی گفت: کلیپ های خطرناکی از استان در خصوص وضعیت تجمع در آرامستان ها دیده می شود که گاه از سوی مرکز سرزنش می شویم.
به نقل از فارس فرماندار بویراحمد هم در موود وضعیت بد زندان یاسوج تذکر داد و استاندار هم در این خصوص تذکر داد و گفت: همان گونه که از یک بحران در خانه سالمندان به خوبی عبور کردیم در خصوص زندان ها هم باید توجه بیشتری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار