جمعی از کارکنان قرارداد موقت شهرداری دهدشت خواستار رسیدگی معاون وزیر کشور به مشکل استخدامی خود شدند.
کد خبر: ۹۰۰۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 17 September 2020

جمعی از کارکنان قرارداد موقت شهرداری دهدشت خواستار رسیدگی معاون وزیر کشور به مشکل استخدامی خود شدند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در پی سفر معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور به دهدشت جمعی از کارکنان قرارداد موقت شهرداری خواستار توجه این مقام مسوول به مشکل استخدامی خود شدند.
متن نامه:
بدینوسیله اینجانبان امضا کنندگان ذیل از کارکنان شهرداری دهدشت با سابقه بالای۱۵سال و دارای مدرک دانشگاهی کارشناسی و بالاترمعتقدیم که از زمان ورود حضرتعالی به سازمان مذکور همواره نویدبخش آینده‌ای پرنشاط برای مدیریت شهری بویژه کارکنان زحمتکش و محروم شهرداریها بوده و همواره برای رفع مشکلات این قشر بی ادعا تلاش ها و پیگیریهای فراوان نموده‌اید.
لذا ضمن تقدیر و سپاس بیکران بدینوسیله به استحضار می‌رساند بر اساس دستورالعمل واصله از سازمان شهرداریها و با طی مراحل قانونی از طریق شورای اداری و استخدامی شهرداری های استان در سال گذشته کارکنانی که دارای شرایط احراز قانونی بودند به کارمند موقت تبدیل وضعیت شده و تا حدودی بخشی از مشکلات در حوزه حقوق و مزایا رفع شده اما متاسفانه اخیرا مکاتباتی مبنی بر حذف احکام مذکور صورت گرفته که با عنایت به وضعیت اقتصادی امروز جامعه و اینکه حقوق کارکنان شهرداریها از ضعیف ترین  حقوق در سطح ادارات و سازمانها و نهادها بوده و بیشترین زحمت هم متعلق به همین قشر مظلوم و زحمتکش می‌باشد باعث ایجاد مشکلات روحی و روانی از بین بردن انگیزه کاری، مشکلات ومعضلات خانوادگی و... شده است.
لذا استدعا داریم جهت رضای خداوند برای رفع مشکل این قشر محروم عنایت ویژه را مبذول فرمایید.
استقبال معترضین دهدشتی از معاون وزیر کشور! + تصاویر
استقبال معترضین دهدشتی از معاون وزیر کشور! + تصاویر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار