کد خبر: ۹۰۰۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶ 17 September 2020

با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور چهار طرح عمران شهری باشت با اعتباری بالغ بر 10میلیارد و300 میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.
 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس، با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، معاون عمرانی استاندار و دیگر مسوولان  چهار طرح عمرانی در شهر باشت کلنگ زنی و افتتاح شد.
عزیز فیلی در حاشیه این آیین اظهار کرد: چهار طرح عمران شهری  باشت با اعتباری بالغ بر 10میلیارد و300 میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: مهمترین این طرح شامل تعریض و بازگشایی چندین خیابان در شهر باشت، فاز دوم بلوار 45 متری ولایت، چهار هزار متر زیرسازی وآسفالت خیابان‌های منتهی به بیمارستان شهر باشت بوده که افتتاح و کلنگ زنی شد.
 در ادامه این مراسم مهدی جمالی نژاد با بیان اینکه در چندین سفری که به شهرستان باشت داشته اقداماتی خوبی در جهت ایجاد فضای سبز شهری ایجاد شده است، گفت: خوشبختانه پروژه‌ها پروژه‌های عمرانی شهری باشت از  پیشرفت خوبی برخوردار هستند.
 وی  با اشاره به اینکه شهردار باشت با کمترین هزینه و درآمد اما بهترین بهره‌وری را در شهر ایجاد کرده است،افزود: امیدوار هستیم که پروژه‌هایی کلنگ زنی امروز در شهراشت در کمترین زمان به بهره‌برداری برسد.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور  در ادامه از  روند اجرای پایانه مسافربری شهر باشت بازدید کرد.
وی در ادامه به تخصیص اعتبارات قابل توجهی به پروژه‌های عمرانی بوستان خبر داد.
تصاویر تکمیلی خبر / ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار