اکنون این سوال مطرح می شود که نمایند ه مردم لنده در مجلس شورای اسلامی ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، معاون عمرانی و دیگر مدیران حوزه استانداری چگونه در برنامه ریزی های سفر معاون وزیر کشور به استان به این مهم توجه نکرنده اند.
کد خبر: ۹۰۰۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱ 18 September 2020

امروز معاون وزیر کشور سفری به کهگیلویه و بویراحمد داشت که در بخش های مختلف این سفر بازدید از مناطق مختلف استان در دستور کار قرار داشت اما در این بین یک فرصت ویژه برای یکی از شهرهای استان نادیده گرفته شد!
نادیده گرفتن امروز شهر لنده از آنجا حائز اهمیت است که در ابتدای سال جاری ، سازمان شهرداری ها و دهیاری ها با بنیاد مستضعفان-علوی برای مشارکت در پروژه های آبادانی و پیشرفت تفاهم نامه همکاری امضا کرده بودند!
۲۲ اردیبهشت ۹۹ بود که سازمان شهرداری ها و دهیاری ها با بنیاد مستضعفان-علوی برای مشارکت در پروژه های آبادانی و پیشرفت تفاهم نامه همکاری امضا کرد.
بنابراین گزارش در دیدار مشترک جمالی نژاد معاون وزیر و (رئیس سازمان شهرداریها و دهیاری ها) و معاون بنیاد مستضعفان با هدف تسریع در روند محرومیت زدایی از مناطقی چون قلعه گنج (کرمان)، بخش احمدی حاجی آباد و جزیره لارک (هرمزگان)، زهک و قصرقند (سیستان و بلوچستان)، سرپل ذهاب (کرمانشاه)، سروآباد (کردستان)، ملکشاهی (ایلام)، چالدران (آذربایجان غربی)، گِرمی (اردبیل)، مراوه تپه (گلستان)، لنده (کهگیلویه و بویراحمد)، مانه و سملقان (خراسان شمالی)، چاراویماق (آذربایجان شرقی) و درمیان (خراسان جنوبی) تفاهم نامه همکاری منعقد شد.
بیشتر بخوانید
اکنون پس از گذشت ۴ ماه از این دیدار و انعقاد این تفاهم نامه حیاتی ، رسانه ها در حالی از سفر رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریها به استان کهگیلویه و بویر احمد خبر می دهند که در برنامه‌ و بازدید های میدانی معاون وزیر به استان نامی از شهرستان لنده دیده نمی شود!!
جای تعجب است چرا شهرستانی که جز ۱۴ منطقه انتخابی محرومیت زدایی کشور است و اتفاقا این سازمان متعهد تسریع در روند محرومیت زدایی از آن با مشارکت بنیاد علوی شده است اکنون این فرصت از آن گرفته میشود و امکان بازدید میدانی از معابر و خیابان های شهر و شهرک ها و روستاهای تماما محروم لنده در حالی که میتواند تاثیر بسیار داشته باشد فراهم نشد!!
اکنون این سوال مطرح می شود که نمایند ه مردم لنده در مجلس شورای اسلامی ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، معاون عمرانی و دیگر مدیران حوزه استانداری چگونه در برنامه ریزی های سفر معاون وزیر کشور به استان به لنده توجه نکرنده اند.
نکته تاسفبار این است که در برنامه های مشترک بنیاد علوی با دستگاه ها نیمی از هزینه ها را این بنیاد متقبل می شود و بر اثر بی تدبیری مسئولان استان اکنون به فعلیت درآمدن این تفاهم نامه برای شهر لنده فرصت مناسب از دست رفته محسوب می شود!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار