با اهتمام ویژه  دادگستری باشت و تلاش و پیگیری مأمورین تلاشگر آگاهی فرماندهی انتظامی استان، قاتل و همدستانش در زندان به ارتکاب قتل اعتراف کردند. 
کد خبر: ۹۰۰۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷ 18 September 2020
اعتراف به قتل در زندان
با اهتمام ویژه  دادگستری باشت و تلاش و پیگیری مأمورین تلاشگر آگاهی فرماندهی انتظامی استان، قاتل و همدستانش در زندان به ارتکاب قتل اعتراف کردند. 
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رییس کل دادگستری استان گفت : در تاریخ نوزدهم شهریور  ماه  بین ساعت ۴ تا ۵ صبح شخصی  به‌نام  محسن زارعی زاده  فرزند عبداله  در شهرستان باشت به قتل رسید با تحقیقات انجام شده از بستگان مقتول و بازداشت سه نفر  نهایتاً در تاریخ بیست وششم شهریور  یک نفر به مباشرت در قتل و دو نفر به عنوان معاون در قتل که در بازداشت به سر می بردند به جرایم خود اقرار نمودند. 
حسن نگین تاجی در حاشیه اعلام این خبر گفت : وقوع جرائم به ویژه جرائم خشن، دلایل و علت های مختلفی دارد. علل فرهنگی، اجتماعی، روحی و روانی، اقتصادی و  ضعف عقاید مذهبی در وقوع یک جرم موثرند اما به‌طورکلی آستانه تحمل مردم در مناطقی مانند استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ موقعیت سوق الجیشی و جغرافیایی پایین است.
نگین تاجی افزود : این ویژگی و وجود سنت های غلط و در اختیار داشتن سلاح در خانواده ها مسیر وقوع  جرایم خشن و سالب حیات مانند قتل را در استان ما تسهیل می‌کند،لذا لازم است که خانواده‌ها در خصوص فرهنگ استفاده از سلاح دقت بیشتری نمایند و تا می توانند از داشتن سلاح در خانه پرهیز نمایند.
وی در پایان گفت : دستگاه قضایی استان با همکاری و مشارکت اعضای محترم شورای تامین مصمم و قاطع در برخورد با مظاهر ناامنی می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار