امام جمعه چیتاب گفت: حالا موضوع گرانی و نداری مردم در خرید گوشی و تبلت ، لبت تاب وسایل تحصیلی به کنار چرا عدم عـــدالت آموزشـی با آماده نبودن زیرساخت آمـوزش اینترنتی در بخش کبگیان وجود دارد؟!
کد خبر: ۹۰۰۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۳ 19 September 2020

به گزارش خبرگزاری فـارس از چیتاب حجت‌الاسلام فرج الله پژمان در خطبه های نماز عبادی سیاسی ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به لحظات جان دادن انسان اظهار کرد: در موقع قبض روح اهل کفر با کنار رفتن پرده‌ها و دیدن ندیده‌ها سخت جان می‌دهند زیرا شخص مُحتَضر(کسی که لحظاتِ آخرعمرش هست) اولین چیزی که می‌بیند هراس از فرشته مرگیست که تا الان ندیده وبرایش خیلی سخت است.
امام جمعه چیتاب با اشاره به موضوع امروز فعال کردن، مکانیزیم ماشـه گفت: بازگـرداندن تحریم‌های بینُ المِـللی، بعد از مصوب شدن برجام خیانتی بود که آمریکای عهدشکن برانجامش مُصِر بود.
وی تصریح کرد: مخالفت شورای امنیت با آمریکا بعلت خروج از برجام
باعث شد تا ترامپ در وادی به مخاطره افتادن موقعیش برای گدائـی رأی صهیونیست‌ها در کرسی ریاست جمهوری آینده،خواهان تقویت تحریم‌ها تحت فشار خواسته یهودیت باشد.
حجت‌الاسلام پژمان با گریز از موضوع فعال کردن ماشه و تاثیراتش بر مردم ایران هم گفت:کشوری که مردمانش با بیش از ۴۸سال تحریم دوام آورده‌اند بیشترین ضربه را از تعدادی مسئولان بی‌کفایت داخلی خورده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: آنچه امروزه کمر مردم را می‌شکند گرانی بازار،و اوضاع نابسامان بازار درونیست.حجت الاسلام پژمان بابیان اینکه ترس مردم از گرانی بازار هست نه فعال کردن ماشه افزود: اگر خروجی کار ناظرین در تنظیم بازار موفقیت‌آمیز بود الان مردم در بحبوحه تحریم‌ها دغدغه کمتری داشتند.
وی خاطرنشان کرد: عده‌ای بنام تحریم‌ها برگرده بازار خرید مردم سوار شده‌اند و بدتر از آن وعده‌های دروغین برخی مسؤولان بیشتر مردم را زجر می‌دهد.
وی با تشکر از بیداری استاندار فهیم استان در برخود با متکدیان بازار هم افزود:از استاندار محترم درخواست می‌شود با کسانی که باهم افزائی خودسرانه قیمت دربازار افسارگسیخته استان و مسؤولانی که وعده دروغین به مردم می‌دهند برخورد شدیدتر کند. زیرا این‌ها هدفشان بدبین کردن مردم به نظام دولت و خون شهداست.
خطیب جمعه کبگیان با اشاره به موقعیت کنونی تدریس آنلاین در کشور، استان متعاقبا بخش کبگیان هم گفت: مگر مخابرات یک نهاد خدمت‌رسان نیست؟ پس چرا امروزی که دانش آموزان نیاز به تدریس آنلاین دارد زیرساخت‌های آموزش آنلاین دربخش ما آماده نباشد؟
وی خاطرنشان کرد: حالا موضوع گرانی و نداری مردم در خرید گوشی و تبلت ، لبت تاب وسایل تحصیلی به کنار چرا عدم عـــدالت آموزشـی با آماده نبودن زیرساخت آمـوزش اینترنتی باید در بخش کبگیان کاری کند که عده‌ای در روستاهای بخش با مهاجرت معکوس آن هم در شرایط سخت اقتصادی درس نخواندن را بر تقبل هزینه‌های سرسام‌آور تحصیلی ترجیح دهند؟.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار