سردار خرم دل :
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد : اقدام اخیر صلح دو کشور حاشیه خلیج فارس مقدمه ای برای صلح بت بزرگ حکام این منطقه است.
کد خبر: ۹۰۰۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ 19 September 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرمانده سپاه فتح استان در نشست خبری تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس گفت : جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه امنیت خود را تامین می کند و مانند برخی کشورها امنیت را از کسی گدایی نمی کند.
سردار حمید خرم دل افزود : یکی از عوامل عزتمندی ما در طول این چهل سال انقلاب ه‍شت سال دفاع مقدس بوده است همانگونه که امام فرمود جنگ برای ما یک نعمت بود.
خرم دل گفت : درست است که شهدا ، جانبازان و خسارت های زیادی دیدیم اما اکنون به برکت خون شهدا کشور عزتمندی هستیم و گردن کج نمی کنیم جلوی استکبار و امنیت را گدایی نمی کنیم.
وی ادامه داد : در سایه عزت و اقتدار ما امروز هیچ اقدام مهمی در منطقه صورت نمی گیرد مگر اینکه نظر جمهوری اسلامی لحاظ شود.
فرمانده سپاه فتح افزود : اما امروز می بینید شیوخ مرتجع عرب که امنیت خود را وابسته به دیگران کرده اند چه جایگاهی دارند ! با سرافکندگی و بی عرضگی تمام حتی عربیت خود را هم زیر پا گذاشته اند.
خرم دل گفت : حکام عرب در حالی که ادعای تعصب عربی دارند و برادرانشان در سرزمین های اشغالی به خاک و خون کشیده می شوند اما آن ها با رژیم صهیونیستی پیمان صلح امضا می کنند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت : اقدام اخیر صلح دو کشور حاشیه خلیج فارس مقدمه ای برای صلح بت بزرگ حکام این منطقه است.
فیلم / بت بزرگ حکام عرب هم قطعا پیمان صلح را امضا خواهد کرد

خرم دل در ادامه با اشاره به حضور همه اقشار مردم در دفاع مقدس گفت : ما هم اکنون هم یک شعار داریم که "دفاع همچنان باقی است."
وی افزود : برخی فکر می کنند جنگ فقط در خوزستان و کردستان بوده و تمام شده است در حالی که جنگ سخت و فیزیکی نمای بیرونی مخاصمه است .
خرم دل ادامه داد : پیچیده ترین مرحله مخاصمه آن چیزی است که در حوزه جنگ نرم رخ می دهد که ما از ابتدای انقلاب هم در حوزه جنگ نرم ، هم جنگ نرم و هم جنگ نیمه سخت که امنیتی است هیچ وقت آرام و قرار نداشته ایم و همیشه دشمن مترصد ضربه زدن بوده است.
وی در خصوص جنگ نیمه سخت یا امنیتی با اشاره به اتفاقات آبان ماه ، سال 88 و دیگر موارد گفت : این اقدامات سناریوهایی است که طراحی شده و هر چند سال توسط عوامل داخلی آن ها اجرا می شود .
فرمانده سپاه فتح ادامه داد : در حوزه جنگ نرم شاید در اوایل انقلاب یک یا دو کانال ماهواره ای که بر علیه نظام فعالیت می کردند وجود داشت اما اکنون بیش از 200 شبکه ماهواره ای بر علیه جمهوری اسلامی فعالیت می کنند.
سردار خرم دل افزود : امروز شما هیچ کشوری را سراغ ندارید که این همه شبکه ماهواره ای بر علیه آن سیاه نمایی و تخریب کنند که هدف آن ها هم ناامید کردن مردم برای مقابله با نظام است.
لازم به توضیح است در این نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد فرمانده سپاه فتح برنامه های این هفته را تشریح کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار