فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد برنامه های هفته دفاع مقدس در یاسوج را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۰۱۱۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲ 20 September 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از بسیج ، سرهنگ پاسدار سید روح الله شاهینی ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و آغاز هفته دفاع مقدس گفت: به توجه به شرایط کرونا  امسال برنامه های هفته دفاع مقدس متفاوت تر از سالهای گذشته و با رعایت دستور العمل های بهداشتی در یاسوج برگزار می شود .
وی بیان کرد: برگزاری رژه خودرویی، دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری یادواره شهدا با رعایت اصول بهداشتی، غبار روبی گلزار شهدا ، سرکشی و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده های آنان از جمله برنامه هایی است که در این هفته برگزار خواهد شد.
شاهینی برگزاری مراسم روز سرباز و تجلیل از سربازان نمونه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این هفته عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه همزمان با سراسر کشور برنامه تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس با ارتباط تصویری رهبر معظم انقلاب اجرایی می شود گفت: در این همایش‌ از حدود سه هزار پیشکسوت دفاع مقدس استان و خانواده‌های شهدا تجلیل می‌شود که از این تعداد سهمیه شهرستان بویراحمد 600 نفر است که در مصلی امام خمینی ره شهر یاسوج در این برنامه شرکت می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار