این جمله "جهنمی" تاجگردون ، وی را مجبور به حمایت و کار با دولت ضعیفی کرد که بسیاری از نخبگان اصلاحات مجبور به انتقادات تندی از آن شدند در حالی که تاجگردون که حاضر شد تا جهنم با روحانی برود به سیبلی برای انتقام گروه "بهشتیان" ! (تعبیر تاجگردون) تبدیل شد و نهایتا آنچه شد که نباید می شد.
کد خبر: ۹۰۱۵۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳ 21 September 2020

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آخرین پست اینستاگرامی تاجگردون "پیام تاجگردون برای همه یارانش! " به تصویر کشیدن افرادی بود که از آن ها می توان به عنوان حامیان وی در جایگاه های مختلف اجتماعی و سیاسی نام برد . در این لیست سعی شده است همه کسانی که به نوعی برای وی تلاش کرده اند به تصویر کشیده شوند و البته ادعا هم شده که اینان از بیش از 70 درصد نمایندگان مجلس فعلی ترازشان بالاتر است ! 
این ادعای تاجگردون را باید بیشتر در قالب برنامه های معمول تبلیغاتی وی در فضای مجازی تعبیر کرد تا یک ادعای واقعی چرا که می توان گفت بسیاری از این افراد واقعا در تراز نخبه سیاسی تعریف نمی شوند که بخواهند از 70 درصد نمایندگان فعلی مجلس که احتمالا در نظر تاجگردون شامل معترضان به اعتبارنامه وی هم می شود ، برتر باشند!
پست اینستاگرامی تاجگردون بیشتر یک تلاش برای وحدت نیروهایی است که هم اکنون تعدادی از آن ها ادعای جایگزینی وی را دارند چرا که این چهره سیاسی می داند با این اوضاع و ادعایی که برخی از این افراد دارند نیاز به هیچ رقیب قدری برای شکست اردوگاه تاجگردون که خود عمود خیمه آن ها بود نیست و تقریبا شکست حتمی است لذا تلاش دارد از این طریق فعلا این افراد را در قالب همان اردوگاه نگه کند ! در حالی که حداکثر دو یا سه نفر از این افراد قابلیت بحث و انتشار تصویر و صحت ادعای تاجگردون را دارند ضمن اینکه همین چند نفر می توانند بالقوه از هم پاشاننده اردوگاه باشند چرا که هیچ یک دیگری را برتر از خود نمی بینند .
شکی نیست که این حرکت تاجگردون یک تلاش برای نگهداری وحدت در اردوگاه خود است اما نکته مهم این است چرا وی به جایی رسیده که اکنون مجبور شود تا این اندازه در فعالیت های سیاسی کوتاه بیاید و به انتشار تصاویر برخی لیدرها و برخی افراد معمولی روی بیاورد؟ 
همانگونه که گفته شد تاجگردون این تصویر را در جهت حفظ وحدت اردوگاهش انجام می دهد که البته به نظر نمی رسد نتیجه ای داشته باشد چرا که همتراز دانستن افرادی مانند هادی زارع پور و عبدالرحیم رحیمی با برخی از افراد حاضر در این لیست از لحاظ جایگاه سیاسی ، توهین به این افراد است! اما نکته مهم تر این است که تاجگردون در برهه ای تصمیماتی احساسی گرفت که اکنون کل استان را از وجود توانای های تخصصی خود محروم کرده است تا جایی که در زمان فعلی احساس می شود واقعا کهگیلویه و بویراحمد در مجلس حضور ندارد!
بی شک یکی از دلایل اصلی حذف تاجگردون محصول یک جمله افراط گونه ی وی در حمایت از روحانی بود که برای بسیاری از سیاسیون تعبیر از مقایسه رئیسی و روحانی بسیار غیر باور بود ! جمله معروفی که از تاجگردون نقل شده است " با روحانی به جهنم می رویم اما با شما (رئیسی) به بهشت نمی رویم" جمله ای احساسی و پر هزینه که از هر جهتی به آن نگاه کنیم خسران محض برای تاجگردون و حتی کهگیلویه و بویراحمد شد!
این جمله "جهنمی" تاجگردون ، وی را مجبور به حمایت و کار با دولت ضعیفی کرد که بسیاری از نخبگان اصلاحات مجبور به انتقادات تندی از آن شدند در حالی که تاجگردون که حاضر شد تا جهنم با روحانی برود به سیبلی برای انتقام گروه "بهشتیان" ! (تعبیر تاجگردون) تبدیل شد و نهایتا آنچه شد که نباید می شد.
بیان این نکته به این معنی نیست که همه ی دلایل حذف تاجگردون سیاسی است اما با بررسی سوابق و اسناد منتشره در خصوص بسیاری از سیاسیون در دو طیف اصلاح طلبان و اصولگرایان ، تقریبا لیست بلندبالایی از افرادی که همانند تاجگردون اتهامات فساد بر آن ها وارد است وجود داشته و دارد اما سیبل سیاسی بودن وی برای کسانی که اولین تلاش شان حذف حامیان دولت ضعیف روحانی بود ، عامل اصلی برای حذف تاجگردون شد!
تاجگردون علی رغم انتقادات زیادی که در خود استان خصوصا در زمینه دخالت شدید در دستگاه های اجرایی ، دادن مصونیت های غیر معمول به مدیرانش و اتهام به وی در تغییر ردیف های بودجه های استان و ... اما در مجموع وزنه بسیار سنگین و قابل اتکایی برای کهگیلویخه و بویراحمد در مجلس بود که با بی تدبیری تمام نهایتا از حوزه اثرگذاری ملی کنار گذاشته شد.
حال کار تاجگردون به جایی رسیده است که باید به تریبونی برای تبلیغ " لودگی سیاسی " در گچساران تبدیل شود ! اگر تا قبل از این ادعای تاجگردون ، چند نفری از افرادی که با میدان دادن های وی ادعای کاندیداتوری و جایگزینی تاجگردون را داشتند اما احتمالا پس از این پست افراد دیگری هم مدعی و داوطلب نمایندگی مردم گچساران و باشت خواهند بود!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار