استاندار در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد
کلانتری : در این جشنواره تلاش شد حقی از هیچ دستگاهی ضایع نشود ضمن اینکه باید بپذیریم وقتی بحث رقابت پیش بیاید اعتراض هم معمول و طبیعی است چرا که حتما عده ای دیدگاه خودشان را دارند.
کد خبر: ۹۰۲۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶ 22 September 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، جشنواره شهید رجایی برگزار و نتایج آن هم اعلام شد اما همانند سال های گذشته هم شبهه و هم اعتراض وجود داشت انتقادتی هم در برخی رسانه ها صورت گرفت . اما جشنواره امسال علاوه بر اعتراضات و گلایه های معمول متاثر از موضوع شیوع کرونا هم بود و استاندار کهگیلویه و بویراحمد بارها در مورد تاثیر میزان همکاری دستگاه ها در خصوص مصوبات ستاد مقابله با کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام کرده بود که این موضوع یکی از شاخص های موثر در تعیین دستگاه های برتر خواهد بود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه نشست ستاد استانی کرونا و در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر اینکه برخی دستگاه ها به نتایج این جشنواره اعتراض دارند گفت : اعتراض در هر رقابتی معمول است که در خصوص این جشنواره هم احتمال اعتراض وجود دارد.
حسین کلانتری افزود : در این جشنواره شاخص ها اعلام شده و امتیازات برابر با عملکرد دستگاه ها در نظر گرفته شده است و قبل از تجلیل اعتراضات دستگاه ها بررسی شده است.
کلانتری گفت : در چنین رقابتی برخی دستگاه ها امتیازات بسیار نزدیک به هم داشته اند ضمن اینکه این اطمینان وجود داشته است که از هیچ دستگاهی حقی به معنای اینکه از امتیازات آن ها به ناحق کاسته شود ضایع نشده است.
کلانتری در خصوص تاکیدات وی بر موثر بودن موضوع کرونا در برتری دستگاه های معرفی شده هم گفت : در خصوص شاخص های کرونا خوشبختانه همه دستگاه های ما نمره خوبی کسب کردند .
وی در خصوص اینکه بارها در جلسات کرونا از زبان شما تذکرات جدی به برخی مدیران مانند راهداری و صنعت و معدن داده شد و آیا در این جشنواره نباید از امتیازات این دستگاه ها کاسته می شد ، گفت : برخی دستگاه هایی که تذکر می گرفتند مربوط به خود دستگاه نبود بلکه شاخه هایی بود که خارج از دستگاه و در حوزه نظارت آن ها بوده است به عنوان مثال تذکر به راهداری در خصوص پایانه ها بود و یا صنعت و معدن تذکرات مربوط به اصناف و بازاریان بوده است .
کلانتری در پایان اظهار داشت : در این جشنواره تلاش شد حقی از هیچ دستگاهی ضایع نشود ضمن اینکه باید بپذیریم وقتی بحث رقابت پیش بیاید اعتراض هم معمول و طبیعی است چرا که حتما عده ای دیدگاه خودشان را دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار