سید محمد موحد یکی از با تجربه های مجلس یازدهم بود که بر خلاف همه انتظارات مورد ظلم و بی مهری نمایندگان قرار گرفت و عملا در کمیسیونی جای داده نشد!
کد خبر: ۹۰۲۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷ 22 September 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، یکی از اتفاقات عجیب مجلس یازدهم موضوع تشکیل کمیسیون ها بود که باعث اعتراضات زیادی شد چرا که به نظر می رسید افراد قدرتمند سعی کردند نمایندگان ضعیف تر را به حاشیه برده و عملا میدان بازی آن ها را محدود کنند.
سید محمد موحد یکی از با تجربه های مجلس یازدهم بود که بر خلاف همه انتظارات مورد ظلم و بی مهری نمایندگان قرار گرفت و عملا در کمیسیونی جای داده نشد!
البته در این بین کمیسیون قضائی مجلس هنوز تشکیل نشده چرا که نه جاماندگان انگیزه ای برای ورود به آن داشتند و نه به حد نصاب می رسید که تشکیل شود ! 6 نفر نماینده جامانده از کمیسیون های مهم به ناچار انتظار تصمیمی جدید بودند تا شاید سرشان از کمیسیون ها بی کلاه نماند .
30 شهریور عضو هیأت رئیسه مجلس از تصمیم جدید این هیئت برای نحوه تشکیل کمیسیون قضایی و حقوقی پارلمان خبر داد.
حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، گفت:‌ طبق تصمیم امروز هیئت رئیسه پارلمان  و رؤسای شعب حدنصاب اعضای کمیسیون قضایی مجلس 6 نفر تعیین شد.
وی با بیان اینکه نمایندگانی که در مرحله دوم انتخابات به مجلس راه پیدا می‌کنند نیز در صورت تمایل می‌توانند به این کمیسیون اضافه شوند، افزود : بر اساس تصمیم امروز هیئت رئیسه مجلس جلسات کمیسیون قضایی مجلس از فردا دوشنبه 31 شهریورماه تشکیل خواهد شد.
موحد نایب رئیس شد
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس از تعیین اعضای هیأت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس خبر داد.
سید کاظم دلخوش اباتری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، از تعیین اعضای هیأت رئیسه کمیسیون قضایی در نخستین نشست این کمیسیون خبر داد و گفت: با توجه به اینکه تعدادی از نمایندگان از حوزه انتخابیه در میان دوره‌ای وارد مجلس نشده‌‌اند و همچنین تعداد اعضای کمیسیون قضایی به حد نصاب نرسیده بود مجلس مصوبه ای را تصویب کرد که بر اساس آن کمیسیون قضایی با هر تعداد نماینده شروع به کار کند تا با حضور نمایندگان جدید در مجلس از آنها بتوان در کمیسیون استفاده کرد.
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس یازدهم یادآور شد: هیأت رئیسه مجلس اجازه انتخاب اعضای هیأت رئیسه کمیسیون را صادر کرد و بر این اساس در نشست امروز کمیسیون موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم به عنوان رئیس، سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه به عنوان نایب رئیس اول، حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم به عنوان نایب رئیس دوم، سید کاظم دلخوش اباتری به عنوان سخنگو و همچنین هاجر چنارانی نماینده فیروزه به عنوان دبیر این کمیسیون انتخاب شدند که مقرر شد از روز یکشنبه هفته آینده این کمیسیون آغاز به کار کند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
حتما ۲ عضو داشته که موحد شده نایب رییس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار