سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام گفت: متاسفانه از مجموع موارد مثبت کرونا در شهرستان چرام تعدادی از این موارد دانش آموزان بودند.
کد خبر: ۹۰۲۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴ 23 September 2020
زنگ هشدار ! / کرونای دانش آموزی در چرام!
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام گفت: متاسفانه از مجموع موارد مثبت کرونا در شهرستان چرام تعدادی از این موارد دانش آموزان بودند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسن هدایت نیا با هشدار به خانواده‌ها بیان داشت: انتظار می‌رود که والدین در اجرای موارد بهداشتی سختگیری بیشتری برای فرزندان خود انجام دهند.

وی افزود؛ کودکان ناقل‌های بسیار خوبی هستند و ویروس را بدون اینکه خودشان مبتلا شوند، منتقل می‌کنند و این موضوع به افزایش شیوع ویروس کمک می‌کند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام تصریح کرد؛ وضعیت شهرستان همچنان در شرایط قرمز است و تنها با عزم عمومی مردم خروج از این شرایط امکان پذیر است.

وی گفت: بطور یقین در چنین شرایطی والدین نیز احساس اضطراب می‌کنند و فرزندان از حالات و احساسات آن‌ها الگو می‌گیرند، من از همه پدر‌ها و مادر‌ها می‌خواهم، تا حدی که می‌توانند اضطراب و نگرانی‌های خود را مدیریت کنند و این نگرانی‌ها را بیش از حد در حضور فرزندان خود بروز ندهند، این دقیقا یعنی خوددار بودن و کنترل کردن احساسات، که گاهی کار بسیار سختی است، به خصوص اگر این احساسات در آن‌ها هم بسیار شدید باشد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام گفت: بچه‌ها برای احساس ایمنی و امنیت، به والدین خود متکی هستند، این مهم است که به خاطر داشته باشیم که کودکان همچون مسافرین اتومبیلی هستند که ما راننده آن هستیم، بنابراین حتی اگر احساس اضطراب می‌کنید، اجازه ندهید که سایر مسافران احساس ناامنی کنند.

هدایت نیا در پایان از همه کادر آموزشی و خانواده درخواست کرد تا با همه امکانات اصول بهداشتی را در مدارس رعایت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار