قاتل ساکن در کهگیلویه و بویراحمد و محکوم به قصاص در خوزستان روز چهارشنبه با تلاش شورای حل اختلاف از چوبه دار رها شد.
کد خبر: ۹۰۲۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۱ 24 September 2020

محکوم به قصاص در خوزستان روز چهارشنبه با تلاش شورای حل اختلاف از چوبه دار رها شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول با اعلام این خبر به ایرنا گفت: قاتل ساکن استان کهگیلویه و بویراحمد و مقتول ساکن ماهشهر استان خوزستان بود که شورای حل اختلاف استان خوزستان برای حل مشکل از شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول تقاضای کمک کرد.
کاظم بادی افزود: با تلاش و وساطت چهره ملی صلح آقای زعیم شیخ علی بن ناصر آل نهبان بنی ضربه نماینده سران عشایر ایران و اقوام و با پیگیری‌های دادستان خوزستان، رییس دادگستری خوزستان، معاون قضائی و رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان این پرونده منجر به سازش و مقتول از چوبه دار رها شد.
وی با بیان اینکه صلح و سازش بین خانواده قاتل و اولیا در استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد منجر به رهایی زندانی محکوم به قصاص از چوبه دار شد، ادامه داد: این صلح با عفو، بخشش و گذشت کریمانه اولیای دم مرحوم ساکنان استان کهگیلویه و بویر احمد در شهرستان ماهشهر به نحو شایسته‌ای صورت گرفت.
بادی اظهارداشت: تاکنون ۴۱۳ موضوع رهایی زندانیان محکوم به قصاص در کشور با وساطت چهره ملی صلح زعیم شیخ علی بن ناصر آل نبهان بنی ضبه منتهی به صلح و ختم به خیر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار