گلایه یک شهروند
از دوره ی 16 ساله ی نمایندگی آقای موحد ( با این بهانه که در صورت توجه به شهر و مردم این دیار ، مورد عطاب و خطاب سایرین قرار خواهم گرفت که برای اقوام و اقارب خونی و نسبی خویش کار و فعالیت می کنم) گرفته تا دوران آقایان بزرگواری و هاشمی ( به بهانه ی واهی که در دوران موحد هرچه بود و نبود را بردید و خوردید) این شهر در تقسم بندی ها و امتیاز دهی ها کم برخوردار ترین بود!
کد خبر: ۹۰۲۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۲ 24 September 2020
همه چیز برای هیچ!
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، یکی از مخاطبان با ارسال یادداشتی نوشت : شهر سوق از دیر باز سمبل و نماد اتحاد و یکدستی در عین تنوع اندیشه ها و مرام ها بود.
این خصوصیت در جریانات و اتفاقات دموکراتیک سیاسی و اجتماعی ظهور و نمود بیشتری داشته است .
این شهر به واسطه پرورش نخبگان مذهبي سیاسی، علمی ، فرهنگی و هنری همواره در زمره شهرهای غنی به لحاظ منابع انسانی در همه زمینه ها بوده است اما همواره از سوی مسئولان استانی چه به لحاظ برخورداری از امکانات رفاهی ، فرهنگی ، تربیتی و مبلمان شهری و چه به لحاظ استفاده از پتانسیل های نیروی انسانی مورد بی مهری و کم لطفی قرار گرفته است.
از دوره ی 16 ساله ی نمایندگی آقای موحد ( با این بهانه که در صورت توجه به شهر و مردم سوق مورد عطاب و خطاب سایرین قرار خواهم گرفت که برای اقوام و اقارب خونی و نسبی خویش کار و فعالیت می کنم) گرفته تا دوران آقایان بزرگواری و هاشمی ( به بهانه ی واهی که در دوران موحد هرچه بود و نبود را بردید و خوردید) این شهر در تقسم بندی ها و امتیاز دهی ها کم برخوردار ترین بود!
مردم سوق که در دو انتخابات اخیر ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی با رای حداکثری به نفع کاندیدای برنده (روحانی و موحد) خود را مهیای حداقل احقاق حقوق چند دهه ی از دست رفته ی خود می دیدند اما گویا همچنان در بر همان پاشنه قبل می چرخد و این بار نیز قرار بر این است که سوق و سوقی دیده نشود تا انتخابات بعدی و استفاده از نیروهای خوش فکر و خوش سلیقه ی سوقی! 
در این بین هستند نخبگان سیاسی _فرهنگی سوقی که هم برای آقای روحانی برنده انتخابات ریاست جمهوری هزینه ی سیاسی و اجتماعی دادند و هم برای آقای موحد نماینده ی مجلس که دیگر بهانه ای نباشد برای عدم توجه به این نخبگان که یا دولت با شما مخالف است یا مجلس ، حال که این نیروها در هر دو سوی مجلس و دولت در اردوگاه پیروز میدان رقابت بودند چرا نباید از ظرفیت ها و توانایی های آنها استفاده شود؟ شاید این جواب به ذهن خواننده خطور کند که شاید مردم و نخبگان سوقی مطالبه گر نیستند و یا راه و رسم مطالبه گری نمی دانند در جواب این سوال باید گفت که اتفاقا مردم سوق هم مطالبه گرانی حاذق هستند و هم راه و رسم مطالبه گری را خوب بلدند  اما اینکه چرا این چنین مورد کم مهری مسئولین دولتی استانی و نمایندگان مجلس قرار می گیرند جای تامل و تفکر دارد !
شاید بعضی از دوستان به این مطلب خورده بگیرند که هنوز برای مطالبه گری از نماینده جدید زود است و باید فرصت داد اما دانایان و پیشینیان ما به نیکی ضرب المثلی دارند به این عنوان (سالی که نکوست از بهارش پیداست) چرا در ایام هفته ی دولت و گرماگرم کلنگ زنی ها و افتتاحیه ها پیش وند تمام شهرها و شهرستان های کهگیلویه ی بزرگ آمد اما نامی از سوق نبود؟
شاید وقت آن رسیده باشد که مردم و نخبگان شهر چاره ای بیاندیشند و این بار مطالبه گری را از نماینده ای آغاز کنند که خود را از سوق و سوق را قلب خود معرفی می کند و زمانی نه چندان دورتر از دژ مستحکم سوق تقدیر نمود.
نماینده فعلی در این دوره که علاوه بر تاکید به نقاط مثبت مردم این دیار در نخبه پروری  و از طرفی در جاهای مختلفی به پای کار بودن تیم متخصص و مشاورین کار بلد جوان حرف به میان راند ، چرا اکنون در حلقه مشاورین خود در حوزه های مختلف از جوانان نخبه و پای کار شهر سوق استفاده بالفعل نمی کند تا التیامی باشد بر زخم های قلب خود خوانده ی خود؟
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
لیکک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
حتما ایقد بهتون توجه میکنه و کاراتوو انجام میده کمه براتون و میخواین تصاحب کنین کلا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار