کد خبر: ۹۰۳۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۴ 25 September 2020

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزايش شمار قربانیان کووید19 استان به 127 نفر خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز يزدان‌پناه افزود: هم اکنون 268 بیمار مشکوک و قطعی كرونايي در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 122 بيمار كرونايي قطعي بوده و 16 بیمار در بخش هاي ويژه تحت درمان هستند.

وی ابراز داشت: از 404 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج بیشترین موارد مثبت به کووید 19، بويراحمد(50 درصد) ، كهگيلويه( 17 درصد)، بهميي(14درصد) ،گچساران(10 درصد) و مابقی در ساير شهرستانها بود.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 6831 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

دکتر یزدان پناه بیان کرد: اگر همراهی مردم و مسئولان در جدی گرفتن کرونا ادامه پیدا نکند شاهد افزایش افسار گسیخته کرونا و خسارت جبران‌ناپذیری خواهیم شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ویروس کرونا در حال یکه تازی است و بدون شک همزمانی شیوع آنفلوآنزا و کرونا می‌تواند فاجعه به بار بیاورد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر هیچ روشی موثرتر از رعایت پروتکل های بهداشتی برای کنترل این ویروس وجود ندارد و مردم باید با رعایت مسائل بهداشت فردی و اجتماعی، رعايت فاصله گذاری، عدم حضور در تجمعات، استفاده از ماسک و شست‌وشوی دست نسبت به مقابله با کرونا و قطع زنجیره انتقال آن اقدام کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار