کد خبر: ۹۰۳۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱ 25 September 2020
کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد، از برگزاری بیست و نهمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد؛ میثم حسینی، اظهار داشت: این جلسه به ریاست دکتر شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد، دکتر محمد یزدان پناه رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد و با حضور سایر اعضاء در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
در ابتدای جلسه؛ دکتر یزدانپناه وضعیت شهرستان بویراحمد از نظر همه گیری کووید ۱۹ را تشریح نمود و خواهان تعیین تکلیف وضعیت مدارس شد.
 وی همچنین از روند افزایشی تعداد مبتلایان، بستری و فوتی های شهرستان خبر داد و خواستار همکاری سایر ادارات و نهادها شد.
 درادامه؛ دکتر کناری فرماندار شهرستان بویراحمد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، از حضور نیافتن بعضی از مدیران ارشد ادارات در این جلسه انتقاد کرد و شهریور ماه را  برای شهرستان بویراحمد مرگبار خواند.
 وی افزود: تعداد فوتی های شهریور ماه دوبرابر تمامی ماه های گذشته بوده است .
در پایان جلسه : پس از بحث، بررسی،تبادل نظر اعضاء و جمع بندی، مصوب گردید:
_ با توجه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و تجمع زیاد مراجعان، دفاتر پیشخوان دولت از سوم مهرماه به مدت یک هفته پلمب گردند.
_ مصوب شد پوشیدن ماسک برای کلیه رانندگان و مسافران ناوگان درون و برون شهری اجباری گردد و درصورت عدم رعایت موارد فوق با راننده متخلف برخورد و گزارش مبسوط به دفتر فرمانداری ارسال گردد.
_ مقرر شد اداره برق به هیات تخلفات اداری معرفی و به بنیاد مسکن تذکر کتبی داده شود.
_ مقرر شد برای آخرین مرتبه به پاساژها تذکر داده شود و در صورت بی توجهی به دستورات بهداشتی، از روز دوشنبه ۷ مهرماه کلیه پاساژهای متخلف پلمب شوند.
_ مقرر شد تیم نظارتی از طرف آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد بر مدارس نظارت و بازدید نمایند و گزارشی به فرمانداری ارسال گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار