فرماندار گچساران گفت: شرایط در موج سوم شیوع کرونا سخت تر خواهد شد و می‌طلبد که ما و مسوولان جدی تر پای کار باشیم، چرا که کادر بیمارستانی خسته شده اند.
کد خبر: ۹۰۳۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵ 25 September 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی خوانپایه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران با ابراز نگرانی ازآغاز موج سوم   ویروس کرونا  اظهار کرد: با تغییر فصل و شیوع بیماری آنفولانزا امکان گسترش بیماری ویروس کرونا وجود دارد.
وی با بیان اینکه شهرستان گچساران اولین شهرستانی بود که  در موج دوم کرونا وارد پیک این بیماری شدو وضعیت این شهرستان قرمز شد، افزود:با تلاشی که مسوولان در شهرستان انجام دادند و همکاری شهروندان در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی این بیماری تاحدودی کنترل شد.
فرماندار گچساران  با اشاره به اینکه در حال حاضر کشور وارد موج سوم این بیماری شده و با تغییر فصل شرایط بدتر خواهد کرد، گفت: تغییر فصل و بازگشایی مدارس نگرانی را دوچندان کرده و می‌طلبد که مسوولان بیشتر پای کار باشند.
 خوانپایه اذعان کرد: با افزایش شمار  مرگ و میر در استان  زنگ خطر به صدا درآمده  و با توجه به اینکه گچساران در مجاورت استان های جنوبی قرار گرفته وبیماری کرونا در این استان ها  وضعیت را قرمز کرده است می طلبد که تصمیمات جدی‌تری در این زمینه  اتخاذ شود.
 وی عنوان کرد: شرایط در موج سوم شیوع کرونا سخت تر خواهد شد و می‌طلبد که  ما و مسوولان جدی تر پای کار باشیم،  چرا که کادر بیمارستانی خسته شده اند.
فرماندار گچساران در ادامه خواستار نظارت بیشتر بر حمل و نقل برون شهری شد و بیان کرد: بیشترین انتقال  ویروس کرونا از طریق حمل و نقل برون شهریصورت می‌گیرد چرا که مراودات این شهرستان  با شهرهای یاسوج، دهدشت و بهبهان زیاد است.
وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود پایانه مسافربری از سوی راهداری و شهرداری به جهت رعایت پروتکل بهداشتی نظارت و تصمیماتی اتخاذ شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار