آقای عدل هاشمی پور توربین نیروگاه سیکل ترکیبی پادوک کجاست؟ حاج آقا موحد وضعیت توربین نیروگاه سیکل ترکیبی پادوک را مشخص کنید؟
کد خبر: ۹۰۳۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲ 26 September 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، طبیب زاده فعال سیاسی طی یادداشتی نوشت : 12 مرداد 97 بود که سایت های خبری استان خبر بازدید عدل هاشمی پور نماینده سابق کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از کارخانه "آنسالدو" یعنی جای که توربین نیروگاه سیکل ترکیبی پادوک ساخته می شود را منتشر کرده اند و به نقل از عدل هاشمی پور نوشته اند "ساخت توربین هم اکنون در مرحله 40 درصد است و در جلسه با آقای زامپینی، رئیس شرکت کارخانه سازنده ( آنسالدو ) ضمن تشکر و اعلام رضایت بر روند ساخت، اتمام و تحویل آن مطابق برنامه زمانبندی مورد توافق و تأکید قرار گرفت و مطابق توافق و هماهنگی انجام شده تجهیزات و امکانات اولیه در نیمه اول سال 98 جهت نصب در محل نیروگاه (پادوک) وارد ایران می شود و به فضل الهی توربین ظرف 18 تا 20 ماه آینده، تکمیل و نصب خواهد شد و تحریم ها هیچگونه اثری بر این نخواهد داشت"
حال اینکه نیروگاه در چه مرحله ای از پیشرفت است و چند درصد پیشرفت دارد و چه زمانی تکمیل می شود و چه اقداماتی بر روی آن انجام شده است و اینکه  یک درصد وعده های عدل هاشمی پور هم نیز اجرایی نشده است مورد بحث ما نیست و مسئله ی مهم و ارجح مشخص شدن آخرین وضعیت توربین نیروگاه است که باید در این باره برای افکار عمومی شفاف سازی بشود که آیا طبق وعده آقای هاشمی پور مراحل ساخت توربین مورد نظر در ایتالیا به اتمام رسیده است؟
اگر جواب مثبت است پس چرا از مرداد 97  تا خرداد 99 پایان دوره نمایندگی آقای هاشمی پور خبر ورود توربین به کشور اعلام نشد و چرا این توربین در محل نیروگاه نصب نگردیده است و مهمتر اینکه اکنون این توربین در چه محلی نگهداری می شود و کجاست؟
اگر جواب منفی است از حاج آقا موحد انتظار می‌رود بررسی نمایند آیا اصلا ساخت چنین توربینی در کشور ایتالیا وجود خارجی داشته یا خیر؟
اگر وجود دارد مشخص شود چرا بعد از 24 ماه پس از بازدید عدل هاشمی پور از آن در ایتالیا هنوز مراحل ساخت توربینی که 40 درصد هم پیشرفت داشته به اتمام نرسیده است و هزینه کرد آن هم برای افکار عمومی مشخص شود .
و اگر هم ساخت چنین توربینی اصلا وجود خارجی ندارد  از حاج آقا موحد با توجه به جایگاه مهم و ارزشمند خود در مجلس یعنی نائب رئیسی کمیسیون قضایی انتظار می رود این مهم یعنی صحت سقم ساخت توربین نیروگاه سیکل ترکیبی پادوک و هزینه کَرد و مسائل مالی مربوط به آن در رئوس برنامه های کاری این کمیسیون قرار دهد که ان شاء الله حقی از بیت المال مسلمین ضایع نشده باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار