افشین آزادی در گفتگو با تابناک:
افشین آزادی گفت: کرمانشاه رنگین کمانی از فرهنگ، قومیت و مذهب است، باید با حساسیت و مسئولیت بیشتر نظر این خطه وفادار و از جان گذشته را تامین کرد.
کد خبر: ۹۰۳۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵ 27 September 2020

افشین آزادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: رسالت اصلی حوزه هنری توجه به بخش اعظمی از مفهوم انقلاب اسلامی ایران است، با توجه به حساسیت و اهمیت این موضوع این حوزه در قسمت هنرهای تجسمی و آفرینشهای ادبی، موسیقی و مستند سازی  همچنین نمایش به فعالیت می پردازد و در واحد ادبیات پایداری با عنوان شب های خاطره تولید کتاب و دیگر مفاهیم دفاع مقدس به صورت خاص  پرداخته می شود.

وی با اشاره به اینکه آزاد مردان و دلاوران انقلاب و دفاع مقدس برای خلق حماسه هایی در این عرصه، شجاعانه جان خویش را فدا کردند ادامه داد: باید برای ثبت، نگارش و به تصویر کشیدن چنین حماسه هایی از تمام توان مایه گذاشت و الحق هنرمندان و فعالین در این حوزه با به تصویر و تحریر کشیدن قصه از جان گذشتگی این مردان بزرگ توانسته اند گامی در جهت این هدف عالی بردارند.          

رئیس حوزه هنری کرمانشاه ضمن معرفی چند کتاب برتر در حوزه دفاع مقدس تصریح کرد: کتابهای فراوانی از جمله پناهگاه بی پناه، استشهادی برای اردیبهشت، تبر و فرهنگ، دوسکاچی و خواب آذر که از میان هزاران آثار می توان اشاره کرد و همچنین در قسمت تصویری به ساخت مستندات، فیلم، موسیقی، نماهنگ و انیمیشن پرداخته ایم که در واقع با بضاعت اندک، سعی در تولید بهترین ها در  حوزه دفاع مقدس شده است.

آزادی ترویج و تبلیغ فرهنگ پایداری را ضعیف دانست و خاطر نشان کرد: این ضعف به دلیل حمایت های کم است و چون کرمانشاه رنگین کمانی از فرهنگ، قومیت و مذهب است باید با حساسیت و مسولیت بیشتر نظر این خطه وفادار به انقلاب و دفاع مقدس و از جان گذشتگی را تامین کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار