بهتر بود بجای فرافکنی و کلی گویی آدرس دقیق توربین نیروگاه سیکل ترکیبی پادوک را می‌دادید که توربین های مذکور در ایتالیاست یا در ایران یا هم سرنوشتی همچون دکل های نفتی گمشده دارد؟
کد خبر: ۹۰۴۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴ 28 September 2020

ماجرای توربین نیروگاه برق پادوک و ادعای نا مشخص بودن وضعیت آن باعث واکنش دو تن از فعالان رسانه ای حوزه کهگیلویه شده است که در همین راستا این دو فعال سیاسی و رسانه ای ، یادداشت هایی را در جواب هم ارسال و تابناک کهگیلویه و بویراحمد هم بنابر وظیفه منتشر می کند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد طبیب زاده در پاسخ به جوابیه سید حسین رهی (اینجا) آورده است : آقای رهی بهتر بود بجای فرافکنی و کلی گویی آدرس دقیق توربین نیروگاه سیکل ترکیبی پادوک را می‌دادید که توربین های مذکور در ایتالیاست یا در ایران یا هم سرنوشتی همچون دکل های نفتی گمشده دارد؟

بلاشک جوابیه ی آقای سید حسین رهی برای یادداشت اینجانب در مورد مطالبه گری برای مشخص شدن وضعیت مبهم توربین(اینجا) مصداق عینی ضرب المثل "من از بحر حسین در اضطرابم تو از عباس میگوی جوابم" بود که ایکاش ایشان که ید طولای در کنار نمایندگان سابق و اسبق داشتند و میتوان وضعیت امروز نابسامان کهگیلویه بزرگ را محصول مشاوره های غلط ایشان دانست بجای فرافکنی، کلی گویی و مطالب بی ربط به بحث آدرس دقیق توربین نیروگاه سیکل ترکیبی پادوک را می‌دادند توربین های مذکور در ایتالیاست یا در ایران یا هم سرنوشتی همچون دکل های نفتی گمشده دارد؟
و مهمتر اینکه بجای دادن آدرس توربین دیگران را متهم به تقاضای حکم مشاوره ی می کند مصداق آن یکی ضرب المثل "کافر همه را به کیش خود می پندارد است".

بیان موضوعی به این مهمی که با بیت المال در ارتباط است به به هیچ عنوان تنگ نظرانه و به شیوه بازجویی و تلاش در جهت مچ گیری نگاشته نشده و صد البته که موضوع، بررسی پرونده ی مبهم در منطقه ای است که یک ریال اعتبار به خون دل به آن تزریق می شود. پس چطور انتظار دارند در این خصوص باید سکوت کرد. . حال چرا سوالات شما از موحد در خصوص عملکرد 16 سال پیش تنگ نظرانه و بازجویی نیست ولی سوال ما از عدل هاشمی پور که خود رسما و علنا وعده ی توربین را داده بود بازجویی و تنگ نظرانه است "رطب خورده منع رطب چون کند".
بهرحال تنگ نظرانه است یا نیست حالت بازجویی دارد یا ندارد بعنوان یک شهروند سوال میکنم آقای هاشمی پور توربین نیروگاه سیکل ترکیبی پادوک کجاست؟
چطور زمانی که بحث تبلیغات، مانور و خودنمایی کردن و منم منم بود شما بعنوان مشاور رسانه ای سردار هاشمی پور در بوق و کُرنا کردید ایشان شخصاً ، رأساً و فرداً به ایتالیا مراجعه کرده و قرارداد ساخت و تحویل امضاء نموده است و نام زیبایی دهدشت هم به زبان لاتین روی دستگاه های که مشخص نبودند درج گردیده بود ولی امروز که روز پاسخگویی به افکار عمومی و رسانه ها و شهروندان هست خود را مبرا می دانید و نمی‌دانید توربین کجاست؟
آقای رهی نمی‌داند برای اجرایی کردن وعده های داده شده ابتدا باید وضعیت آن پروژه مشخص شود مثلا وعده ی اتمام نیروگاه سیکل ترکیبی پادوک، ابتدا باید مشخص شود آیا توربین نیروگاه ساخته شد است نشده است،وجود دارد یا ندارد یا سرگذشتی همچون دکل های نفتی گمشده دارد که بعد امورات دیگر آن پیگیری شود.
چه کسی گفته مشخص نمودن آخرین وضعیت توربین نیروگاه سیکل ترکیبی پادوک که آن زمان حضرتعالی و تیم رسانه ای تحت امرت بازدید سردار هاشمی پور از آن را از افتخارات و عملکردهای فوق العاده می دانستید جز اتلاف وقت و از دست دادن زمان و فرصت ، حاصل دیگری عاید نخواهد شد.
خیر اتفاقا باید وضعیت این توربین مشخص شود تا سیه روی شود هر که در او غش باشد! حتی اگر حاج آقا موحد هم پیگیری نکنند ما از رسانه های مستقل و بی‌طرف، نهادهای بازرسی و نظارتی که وظیفه ی ذاتی آنها است ، تقاضای پیگیری این مهم را داریم.
ما ابتدا به نماینده محترم پیشنهاد می دهیم در خصوص پروژه های 4 سال گذشته کهگیلویه بزرگ مثل باند اضطراری کهگیلویه، احداث طرح زیرگذر و روگذر جاده پاتاوه دهدشت و سدکوهبرد و و و و شفافیت سازی کند در چه وضعیتی هستند هزینه کَرد آنان چگونه بود سپس پیشنهاد راه های جذب اعتبار و مشوق های سرمایه گذاری را دارم زیرا تا وضعیت این پروژه ها و هزینه های آن و واگذاری پیمان های آن مشخص نشود نمی‌توان اعتباری برای آنان جذب کرد.

در پایان ما منتظریم آقایان هاشمی پور و تیم رسانه ایشان آخرین وضعیت توربین نیروگاه سیکل ترکیبی پادوک را مشخص کنند کجاست یا هم اعتراف کنند آن سخنان مصرف انتخاباتی داشت؟

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
درود بر طبیب زاده که همیشه و بجا حق مطلب را ادا نمودید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
طبیب زاده هم میخواد ازموحد باج بگیره وگرنه دلسوز منطقه نیست
حرف زدن خیلی راحته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
خب چرا جواب نمیدن توربین کجاست...این سوال مگه چقدر پیچیدگی داره ... اگه عدل هاشمی و مشاورانش راست میگن یه جمله فقط جواب این سوالم ... بیان بگن کجاست هم خودشونو هم مردمو راحت کنن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار