معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: با همت معاونت اجتماعی پلیس البرز بنا داریم تا چند مسابقه رادیویی و تلویزیونی در هفته ناجا برگزار کنیم.
کد خبر: ۹۰۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹ 29 September 2020

به گزارش «تابناک البرز» سید مجید فیض‌جعفری در جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های هفته ناجا در سال ۹۹ که در صدا و سیمای استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، رویکرد پلیس برای اجرای برنامه‌های هفته ناجا منعطف به صدا و سیما و فضای مجازی است.

وی با تقدیر از همکاری صدا و سیمای استان البرز با پلیس در طول سال بیان کرد: مسئولان صدا و سیما به اهمیت امنیت واقف بوده و به خوبی جایگاه آن را می‌دانند، به همین دلیل همکاری مثال‌زدنی با نیروی انتظامی دارند.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان البرز با ابراز امیدواری برای پوشش مراسم‌های هفته ناجا توسط واحد خبری صدا و سیمای البرز تصریح کرد: با همت معاونت اجتماعی پلیس البرز بنا داریم تا چند مسابقه رادیویی و تلویزیونی در هفته ناجا برگزار کنیم تا بر آگاهی شهروندان برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بیفزاییم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با اقدامات جهادی در خط مقدم مبارزه با کرونا در کنار مدافعان سلامت بوده و است، خاطرنشان کرد: پلیس در حوزه‌های مبارزه با احتکار و قاچاق اقلام بهداشتی، نظارت بر رعایت محدودیت‌های اعلام‌شده از سوی ستاد مرکزی مبارزه با کرونا و ضدعفونی معابر عمومی و … اقدامات قابل توجهی در استان البرز داشت که انتظار داریم این مجاهدت‌های کارکنان پلیس اطلاع‌رسانی شود.

وی با اشاره به نقش صدا و سیما برای اجرای برنامه‌های هفته ناجا ۹۹ خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال با همکاری صدا و سیما برای تحقق شعار «همه باهم برای امنیت و سلامت» و معرفی اقدامات پلیس عملکرد مثبتی داشته باشیم.

در ادامه این دیدار امید نیک‌نژاد، قائم‌مقام صدا و سیمای استان البرز با اشاره به نقش مهم پلیس در ایجاد امنیت جامعه گفت: آمادگی کامل داریم تا مجاهدت و فعالیت‌های پلیس در عرصه‌های مختلف را به مردم اطلاع‌رسانی کنیم.

وی با اشاره به ساخت برنامه «یک روز با پلیس» عنوان کرد: با ساختن چنین برنامه‌هایی سختی حرفه پلیسی و مجاهدت‌های شبانه‌روزی این عزیزان برای مردم نمایان‌تر خواهد شد.

نیک‌نژاد با بیان اینکه صدا و سیما در طول سال همکاری مستمر با پلیس داشته و این موضوع فقط معطوف به هفته ناجا نیست، متذکر شد: فعالیت‌های صدا و سیما نقشه‌های دشمنان برای فاصله گذاشتن بین پلیس و مردم را خنثی می‌کند و نمونه بارز آن اظهار رضایتمندی مردم از فرمانده انتظامی شهرستان کرج به عنوان مسئول پاسخگو در برنامه تلویزیونی بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار