معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام از اختصاص ۴۰ میلیارد تومان برای محرومیت زدایی در دو شهرستان در استان ایلام شامل ملکشاهی و هلیلان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ 29 September 2020

به گزارش تابناک ایلام، احمد کرمی با عنوان این مطلب که استاندار ایلام شخصاً فرماندهی قرارگاه سازندگی محرومیت زدایی در استان را بر عهده گرفته‌اند، افزود: به همت اعضای قرارگاه سازندگی استان اقدامات بسیار خوبی در راستای محرومیت زدایی در استان به ویژه دو شهرستان ملکشاهی و هلیلان صورت گرفته است.

وی ضمن قدردانی از نگاه مسئولان بنیاد مستضعفان کشور به استان، گفت: با اختصاص اعتبارات بسیار خوب به استان برنامه ریزی خوبی در ذیل قرارگاه محرومیت زدایی استان شکل گرفته و بخش خوبی از آن هم محقق شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با تأکید بر پیگیری مدیران دستگاه‌های اجرایی و زیرمجموعه قرارگاه محرومیت زدایی در اجرای مصوبات و جذب اعتبارات، اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با فعال کردن روابط عمومی‌ها نسبت به مستندسازی اقدامات صورت گرفته و ارائه گزارشات در قرارگاه محرومیت زدایی اقدام کنند.

وی در ادامه به سفر منصوری رئیس بنیاد علوی به شهرستان محروم هلیلان اشاره کرد و بیان کرد: در این سفر بیش از ۴۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی و تسهیلات اشتغال زایی به شهرستان‌های محروم هلیلان و ملکشاهی تخصیص یافت.

وی افزود: دستاورد مهم این سفر معرفی دو شهرستان هلیلان و ملکشاهی در استان به عنوان هدف محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان بود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار