دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به اجرای مرحله دوم طرح برخورد با سارقان در این استان گفت: مجرمین برای انجام فعالیت بزهکارانه در استان البرز امنیت نخواهند داشت.
کد خبر: ۹۰۴۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ 29 September 2020

به گزارش «تابناک البرز» حسن مددی با بیان اینکه "بیشترین جرم در استان البرز سرقت است" اظهار داشت: با همکاری دادستانی استان و نیروی انتظامی مقرر شد در راستای کاهش این جرائم طرح‌های متعددی برگزار شود.

وی با بیان اینکه "طرح مبارزه با باند سرقت، سارقان حرفه‌ای و سرقت‌های خشن از جمله طرح‌های تدوین شده است" افزود: این طرح امروز مرحله دوم دستگیری باندهای سرقت در استان انجام شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با عنوان اینکه در این مرحله بیش از 30 باند سرقت در استان البرز دستگیر شده‌اند، تصریح کرد: اقلام دزدی نیز از این افراد گرفته شده است.

مددی با اشاره به اینکه "برخی از این سرقت‌ها با خشونت همراه است و سبب رعب و وحشت در جامعه می‌شود" خاطرنشان کرد: این طرح‌ها برای جلوگیری از فعالیت باندها و کاهش سرقت در استان ادامه دارد.

وی در هشدار به باندهای سرقت در استان البرز گفت: این مجرمین برای انجام فعالیت بزهکارانه در استان البرز امنیت نخواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار