تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم با کسب نخستین پیروزی و تداوم شکست‌ناپذیری خود در رقابت‌های باشگاهی فوتسال ایران صدرنشین جدول رده‌بندی شد.
کد خبر: ۹۰۴۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸ 29 September 2020

به گزارش تابناک قم، تیم فوتسال تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم که در گروه پنجم از مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور جای گرفته و برای کسب مجوز صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها تلاش می‌کند، در سومین مسابقه خود به نخستین پیروزی دست یافت.

نماینده قم که در دو دیدار متوالی به ترتیب با مارون کهکیلویه و بویراحمد و رعد پدافند هوایی اصفهان به تساوی رسیده و دو امتیاز کسب کرده بود، در سومین مسابقه خود به مصاف تیم امید پیروز کویر آران و بیدگل رفت و با ارائه یک بازی جذاب و تماشایی حریف خود را 7 بر 2 شکست داد.

این نخستین پیروزی شاگردان سیدعلی‌اصغر احمدی در مرحله گروهی بازی‌های این فصل لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های ایران بود، نکته جالب‌تر این است که نماینده قم توانست تیمی را شکست دهد که سرمربی آن سیدوحید غیاثی مربی شناخته شده فوتسال قم و چند مهره کلیدی آن از فوتسالیست‌های مطرح استان قم هستند.

در روز سوم از گروه پنجم مرحله مقدماتی فصل 1399 لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور که در شهر میبد یزد برگزار می‌شود، دو مسابقه دیگر نیز به انجام رسید که در آن تیم مارون کهکیلویه و بویراحمد با نتیجه سه بر دو از سد صبای یزد گذشت و رعد پدافند هوایی اصفهان با نتیجه 6 بر 4 تیم بازرگانی سناتور میبد را مغلوب کرد.

بدین‌ترتیب در جدول رده‌بندی گروه ششم بازی‌ها تیم تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم با پنج امتیاز و تفاضل گل مثبت پنج در صدر ایستاد، تیم رعد پدافند هوایی اصفهان با پنج امتیاز و تفاضل گل دو در رده دوم قرار گرفت و تیم مارون با پنج امتیاز و تفاضل گل مثبت یک رقبای خود را در مکان سوم تعقیب می‌کند.

تیم‌های صبای یزد با چهار امتیاز، بازرگانی سناتور میبد با دو امتیاز و امید پیروز کویر آران و بیدگل با یک امتیاز در رده‌های چهارم تا ششم این گروه هستند و نماینده قم دو بازی بعدی خود را با نمایندگان یزد و میبد انجام می‌دهد تا یکی از دو سهمیه صعود از این گروه را کسب کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار