مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه دلیل افتتاح نشدن ایستگاه متروی برج میلاد در شهریور ماه را بیان کرد.
کد خبر: ۹۰۴۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ 29 September 2020

علی امام در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، درباره ایستگاه متروی «برج میلاد» که قرار بود در شهریور افتتاح شود، اظهار کرد: مشکل اوراق سال 97 که اواخر تیر ماه سال 98 فروخته شده و در بانک آینده مانده بود، بعد از یکسال، در سال جاری حل شد ولی متأسفانه منابع مالی دیر تزریق شد و روی این موضوع تأثیر گذاشت اما در تلاش هستیم این ایستگاه تا نیمه آبان به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه درباره سرانجام وعده افتتاح 12 ایستگاه تا پایان سال جاری با توجه به وضعیت موجود، گفت: پیش از این اعلام کرده بودم برای اینکه 12 ایستگاه در مترو افتتاح شود لازم است پول اوراق سالهای 97 و 98 و همچنین 50 درصد بودجه مصوب شهرداری تهران در سال جاری را داشته باشیم.

وی افزود: خوشبختانه اوراق سال 97 به سرانجام رسید و کار را حرکت داد، اوراق سال 98 که بانک عامل آن رفاه بود و 31 تیر امسال فروخته شد، هنوز وثیقه‌هایش تأمین و پول آزاد نشده است. معاونت مالی و سازمان املاک شهرداری تهران پیگیر این موضوع هستند و امیدواریم در مهرماه این پول به دستمان برسد.

امام با اشاره به اینکه درباره بودجه شهرداری نیز با محدودیت‌هایی در منابع درآمدی نقدی شهرداری مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: 2 هزار میلیارد تومان بودجه نقدی و 800 میلیارد تومان بودجه نقدی سال جاری شرکت مترو است؛ درباره بودجه غیرنقدی اتفاقات خوبی در حال وقوع است اما در بودجه نقدی وضعیت خوبی از ابتدای سال نداشته‌ایم با این حال تلاشمان را برای به سرانجام رساندن وعده افتتاح 12 ایستگاه تا پایان سال  ادامه می‌دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار