رئیس کل دادگستری استان مرکزی افزود: اسناد مالکیت کسانی که در حال حاضر در این منطقه ساکن هستند، آزاد شده و هیچ مانعی برای ساخت و ساز، دریافت تسهیلات و نقل و انتقال در این زمینه وجود ندارد.
کد خبر: ۹۰۴۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹ 29 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،حجت‌الاسلام والمسلمین سید «عبدالمهدی موسوی» افزود: ۷۰ نفر نیز از حدود سه و نیم هکتار پلاک ۸۴ ساوه دارای سند هستند که تا کنون اجازه ساخت و ساز به این افراد داده نمی‌شد، اما با پیگیری‌های انجام شده از سوی این نهاد و استانداری استان این افراد نیز می‌توانند نسبت به ساخت و ساز و یا نقل و انتقال ملک خود اقدام کنند.
حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی اظهار داشت: این اقدام دادگستری کل استان مرکزی با هدف گره‌گشایی از مشکلات مردم انجام شده اما مسئولانی که در زمینه این پرونده مرتکب خطا شده یا به دنبال منافع شخصی خود بوده‌اند باید پاسخگو باشند.
وی با بیان اینکه مردم نباید تاوان اشتباهات مسئولان را بپردازند، اضافه کرد: دستگاه قضایی به دنبال احقاق حقوق مردم است و افرادی که در این خصوص به اموال بیت‌المال دست‌اندازی داشته باشند برابر قانون مجازات می‌شوند.
مشکل ساکنان و مالکین پلاک ۸۴ ساوه هفته گذشته در نشستی با حضور استاندار و نماینده تام‌الاختیار رئیس کل دادگستری استان و مسئولان محلی مورد بررسی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار