تصادف شب گذشته و طولانی شدن روند اتمام پروژه جاده سوق باعث شد ، امام جمعه سوق به قول خود سکوتش را بشکند و حملات تندی را متوجه دولت روحانی ، استاندار و مدیران نماید.
کد خبر: ۹۰۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲ 29 September 2020
یک تصادف پر تلفات و انتقاد از همه بی تدبیری ها
شب گذشته جاده سوق که چند سالی است به دلیل تلفات زیاد به جاده خون مشهور شده است باز هم شاهد یک تصادف پر تلفات شد به گونه ای که 5 نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند .
هر چند تقریبا تمام جاده های استان یا بی کیفیت هستند و یا مانند جاده های چرام ، سوق و لنده به دهدشت در دست احداث اما طولانی شدن روند هستند و برخی اعتقاد دارند بی احتیاطی رانندگان در این جاده های غیر استاندارد مزید بر علت برای تلفات جانی سنگین شده است اما همواره این انتقاد وارد بوده است که چرا هیچکدام از پروژه های جاده ای استان به پایان کار نمی رسند و اکثریت این پروژه بسیار طولانی و با آینده ای نامشخص تبدیل می شوند!
تصادف شب گذشته و طولانی شدن روند اتمام پروژه جاده سوق باعث شد ، امام جمعه سوق به قول خود سکوتش را بشکند و حملات تندی را متوجه دولت روحانی ، استاندار و مدیران نماید.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امام جمعه سوق با انتقاد شدید از متولیان و دست اندرکاران این پروژه خواستار عذرخواهی از مردم و پاسخگویی در برابر کمکاری آنها شد.
حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل در این متن انتقادی نوشت : دولتی که شعارش تدبیر و امید بود هیچ تدبیری از این دولت ندیدیم بلکه بی تدبیری در این دولت موج میزند و قطعا دولتمردان بی تدبیر مسئولان بی‌تدبیر را در راس امور استان‌ها قرار می‌دهند انتظاری از کسانی که خود تدبیر ندارند و بخواهند مسئولان با تدبیر انتخاب کنند انتظار بیهوده‌ای است چرا که «از کوزه همان تراود که در اوست.»
اف بر مسئولانی که توان انجام کار را ندارند و مسؤولیت می‌گیرند و اف بر دولتمردانی که کسانی که توانایی انجام کار را ندارند و صرفا به خاطر جناح، فامیل بودن بر مسند امور کشور می‌گمارند.
جاده سوق که انسان‌های بیگناه زیادی فقط به خاطر بی تدبیری مسئولان و سهل انگاری آنان در این جاده جان خود را از دست دادند به « جاده خون »معروف شده است.
این جاده10کیلومتری که شانزده سال از کلنگ‌زنی آن می‌گذرد پنج استاندار،و 6 مدیرکل راه و شهرسازی را دیده ولی هنوز به سرانجام نرسیده این مردم چه گناهی کردند که پای مسئولان بی تدبیر بسوزند!
آقای استاندار! چند بار خواهش کردیم تماس گرفتیم که تشریف بیاورید سوق و وضعیت را ببینید ولی هر بار به بهانه‌ای و این اواخر به بهانه کرونا تشریف نیاوردید، آقای استاندار مگر خون شما رنگین‌تر از خون بقیه است که به خاطر کرونا از محل کارتان بیرون نمی‌روید و وضعیت شهرها و بخشها را پیگیری نمی‌کنید.
من بارها با مسئولان قضیه این جاده را تلفنی، حضوری و حتی در خطبه‌های نماز جمعه مطرح کردم ولی متاسفانه نتیجه‌ای که باید حاصل نشد.
مسؤولان مردم را به بهانه کرونا سرگرم و ملت را تحقیر کرده‌اند هیچ اقدامی برای مردمی که در این وضعیت بد اقتصادی قرار دارند انجام نمی‌دهند و هیچ نظارتی هم ندارند فقط بحث کرونا را مطرح می‌کنند و بعد هم مردم را مقصر می‌دانند در حالی که هیچ امکاناتی به خاطر رعایت اصول بهداشتی در اختیار مردم قرار ندادند نه ماسک رایگان و نه ضدعفونی کننده‌ای، و  امروز مردم توانایی خرید ماسک و مواد ضدعفونی را ندارندو حتی خرید ما یحتاج وسایل ضروری را ندارند.
بارها به خاطر مصلحت حرف نزدیم ولی تا کی بخاطر مصلحت سنجی داد، گلایه و شکوه مردم را مطرح نکنیم و  مردم قربانی  بی تدبیری شما شوند
چرا از مردم عذر خواهی نمی‌کنید؟ باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشید.
بیشتر بخوانید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار