احمد سعادتمند کمتر از ۲۰ساعت بعد از اینکه اعلام کرد حاضر به استعفا از مدیرعاملی استقلال نیست، با حکم برکناری مواجه شد و جانشین‌اش نیز برای نجات اوضاع بحرانی باشگاه معرفی شده‌است. فردی گمنام و نه چندان مطرح در فوتبال...
کد خبر: ۹۰۵۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶ 29 September 2020

احمد سعادتمند که دیشب با قدرت اعلام کرده بود استعفا نمی دهد، امروز برکنار شد!

به گزارش تابناک ورزشی، در اتفاقی عجیب و در پی حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا و اعتراف مدیرعامل این باشگاه به حواشی عجیب در اردوی این تیم در قطر و همچنین خروج بازیکنان اصلی از باشگاه، در خبری غیررسمی مطلع شدیم که معاون اقتصادی باشگاه استقلال به عنوان سرپرست جدید آبی‌های پایتخت انتخاب شد.

شنیده می‌شود مهدی نوروزی معاون اقتصادی باشگاه استقلال به عنوان سرپرست جدید این باشگاه انتخاب و جایگزین احمد سعادتمند شده است. به این ترتيب با انتخاب نوروزی طبق ادعای منابع خبری صداوسیما، سعادتمند که طرح مساله استعفایش را رد کرده بود، از سمت مدیرعاملی استقلال کنار گذاشته شده است. 

غیررسمی: مدیرعامل استقلال برکنار و جانشین او انتخاب شد

 

برکناری سعادتمند، چرا اینقدر زود؟

سعادتمند در آستانه مسابقه نیمه نهایی جام حذفی مقابل رقیب سنتی اش پرسپولیس، به بهانه مذاکره با آندره‌آ استراماچونی و وینفرد شفر و گرفتن تخفیف از آنها در دو پرونده مطالباتی، بدون اجازه وزارت ورزش  به ایتالیا سفر کرد و تیم را تنها گذاشت.

اطلاع فرهاد مجیدی از نیت مدیرعامل باشگاه باعث شد تا وی بعد از پیروزی در ضربات پنالتی و رسیدن به فینال حذفی کشور در اقدامی بحث برانگیز و حاشیه ساز استعفا بدهد و حتی درخواست جلسه سعادتمند را نیز رد کند.

افشاگری مجیدی از نیت واقعی سعادتمند برای مذاکره با مرد ایتالیایی برای هدایت آبی ها در فصل پیش رو، خیلی زود تایید شد و این مربی جوان که بد هم نتیجه نگرفته بود، با شکست از تراکتور در فینال ، باشگاه را ترک کرد.

این کناره‌گیری استقلال را در بغرنج ترین شرایط در آستانه لیگ قهرمانان آسیا قرار داد و این تیم به زحمت نفراتش را برای حضور در مسابقات کامل کرد. باخت مقابل تراکتور با هدایت نامجومطلق و افشای مسایل داخلی تیم و عدم تمایل ستاره های باشگاه به ادامه همکاری با باشگاه، استقلال را در وضعیت بسیار وخیمی قرار داده است.

این تیم نه مربی مشخصی دارد و نه لیست خریدی برای حضور در فصل آتی رقابت ها‌...بدهی دو سرمربی خارجی سابق هم باید ظرف یکی دوماه آتی تسویه شود و خطر سقوط به دسته دو استقلال را تهدید می کند.

نویسنده: پژمان حسین زاده 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار