کد خبر: ۹۰۵۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸ 30 September 2020
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: هر زمانیکه فرمایشات رهبر انقلاب در دستور کار مسئولان قرار گرفت از بحران‌ها عبور کردیم؛ بنابراین برای گذر از مشکلات باید فرامین رهبری انقلاب را سرلوحه کارها قرار دهیم.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد سید محمد موحد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه اجرای دقیق منویات رهبری باعث پیشبرد اهداف کشور می‌شود، گفت: رسانه‌ها باید ابعاد و عمق مشکلات معیشتی مردم را تبیین کنند، زیرا از لحاظ اقتصادی در وضعیت نابسامانی قرار دارند.
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز بسیاری از افراد جامعه از لحاظ تامین مایحتاج زندگی خود مانده‌اند و توان خرید اقلام مورد نیاز زندگی را ندارند.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم ایران  در همه مقاطع حساس نظام اسلامی حضورشان پر رنگ بوده و از آرمان‌های اصیل انقلاب دفاع کردند و پای کار ایستاند؛ بنابراین باید امکانات اولیه زندگی را دارا باشند و می‌بایست به کمبودها پرداخته شود.
وی افزود: هر زمانی که از منویات رهبر انقلاب به نحو شایسته‌ای استفاده شد کشور روی ریل پیشرفت حرکت کرد و بسیاری از مشکلات مردم برطرف شدند.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند به غربی‌ها نباید اعتماد کرد و در معاهده برجام همگان به فرامین رهبری پی برده‌اند؛ زیرا غربی‌ها وقیح و گستاخ هستند و هیچ حد یقفی ندارند و همیشه به دنبال تامین منافع خود بوده‌اند.
موحد تصریح کرد: راه عبور از بحران‌ها توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب خواهد بود که یکی از آنها پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی در کشور است و امیدواریم با عملیاتی شدن این مهم دیگر مردم شاهد نابسامانی در وضعیت اقتصادی نباشند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
کاش شماها و مسئولین هم همگام با مردم مقاومت را تحمل میکردند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار