استاندار کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی گشت ارشاد مقابله با کرونا در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵ 30 September 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از مهر، حسین کلانتری عصر چهارشنبه در نشست ستاد مدیریت و مقابله با کرونا، افزود: تاکنون بسیاری از واحدهای متخلف به دلیل تکرار تخلفات و بی توجهی به هشدارها پلمب شده، اما ما به دنبال پلمب کردن نیستیم و باید پروتکل‌های بهداشتی به شکل مناسبی رعایت شود.
وی ابراز داشت: رعایت فاصله گذاری‌های اجتماعی و هوشمند ضروری است.
استاندار با بیان اینکه میزان بروز کرونا در استان دو برابر میانگین کشوری است تصریح کرد: باید دید این مهم خروجی تست گیری دقیق و شناسایی مناسب زنجیره‌های ابتلاء بوده یا عواملی مانند سرعت شیوع و گسترش و…در آن دخیل است.
وی خواستار ارزیابی از آمارهای ارائه شده با تکیه بر بررسی کارشناسی شد و بیان کرد: گزارشی پیرامون این مهم در نشست آینده توسط متولیان ارائه شود.
کلانتری بر استفاده از ظرفیت‌های آگاهی بخشی تاکید کرد و اظهار داشت: راه اندازی گشت‌های ارشادی کرونا با رعایت چارچوب‌های اخلاقی و احترامی می‌تواند نقش مؤثری در راستای کنترل و قطع زنجیره کرونا باشد.
وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی، اظهار داشت: خدمات بسیاری در استان شکل گرفته که باید توسط دستگاه‌ها مستند سازی شود. منظور استفاده از مستندهای صدا و سیما نبوده و دستگاه‌ها خدمات را در حد گزارش تصویری، کلیپ کوتاه و … به مرکز ارسال کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار