فعال مدنی خطاب به سید محمد موحد؛
توصیه می کنم محیط زیست کوه سفید را دستآویز میراث خواری پیمانکاران و در آینده چپاولگری افراد غیر مسئول قرار ندهید و بجای آن تلاش کنید چند بالگرد مخصوص برای خاموش کردن آتش ‌سوزیهای آینده به استان اختصاص داده شود!
کد خبر: ۹۰۵۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۹ 01 October 2020

تابناک کهگیلویه وبویراحمد،آنچه در زیر آورده شده است از سری یاد داشت های مخاطبان تابناک کهگیلویه وبویراحمد است که عینا درج می شود و تابناک کهگیلویه وبویراحمد آن را تایید یا تکذیب نمی نماید شما هم می توانید نظر خود را در خصوص این مطلب بیان کنید.

محمد حسین حسن پور فعال مدنی و دبیر تاریخ

این یادداشت در واکنش به خبری نوشته شد که نماینده محترم نشستی با معاون توسعه روستایی مناطق محروم با محوریت اختصاص اعتبار برای جاده مونه_ کوه سفید لنده داشت.

(نگارنده)احترامی برای نماینده کهگیلویه دارم و می دانم وجهه مردمی و تواضع ایشان در خصوص خواسته های مردم برای بسیاری از اهالی سیاست و مدیریت الگو است(تلاش ایشان برای به ثمر نشستن `مداومت و پیگیری `وفای به عهد `نادیده گرفتن اختلافات سیاسی و تلاش برای ارتقاء فرزندان کهگیلویه از ویژگی های برجسته ایشان است`اما از منظر توسعه و نگاه کلان همچنان جناب سید محمد موحد تغییر نکرده اند!

نمی دانم ایشان مشاور صاحب نظر دارند یا نه!

آیا مشاوران به ایشان می گویند جهان جدید عرصه تقابل نهادهای مدنی و زیست محیطی در برابر توسعه یکجانبه است؟

یا حفظ کوه ها و جنگل ها از احداث پالایشگاه مهمتر است؟!

آیا مشاوران می گویند که داشتن پارک فنآوری از پارک تفریحی درون شهر مهمتر است و یا احداث یک کارخانه در دهدشت و توسعه شهرک های صنعتی و حفظ سرمایه از استخدام طرفداران در تهران و عسلویه و... مثمر ثمرتر؟!

آیا این همه مهاجرت از دهدشت، لنده بهمئی و چرام به مناطق همجوار و تبدیل این مناطق به روستاهای بزرگ را می بینند؟!

من می دانم که امروز دیگر در «قُلک» نفت ایران پولی نماند. شاید هم مانده و من نمی دانم!

اما میدانم تمام نهاد های مالی ایران به ته جاده ولخرجی و بی برنامه گی رسیده اند.
میدانم که دیگر نمی شود روی اعتبارات سازمانهای اقتصادی حساب کرد زیرا اعتبارشان را از دست داده اند.
اما آیا آقای موحد می داند؟!
نمی دانم!

ولی جناب موحد باید آن ادبیات قدیمی  معرفی خود نزد وزرا را کنار بگذارد و خود را نماینده مردمی معرفی کند که سهم شان از نیازشان خیلی کمتر شد!

به وزرا بگوید منم نماینده ای که شهرش می تواند به ریل اهواز وصل شود ولی نمی‌شود!

برادر من جناب آقای موحد سفره پهن و گشاد ۳۰ ساله را که به مدد مجلس ملی برای مردم کهگیلویه پهن کردی اندکی جمع کن و دفتر توسعه نیافتگی کهگیلویه را باز کن، دفتری که هیچکدام از صفحاتش نمره قبولی نمی آورد!

اکنون که کرونای سیاست و اقتصاد تمام مجال را از ما گرفته است نیاز به مشاوره های تخصصی داریم.

نیاز داریم برای اعتیاد مردانمان و خودکشی زنانمان چاره جوئی کنیم.

نگارنده که جهان را از دریچه کتاب و درس ‌و‌ مدرسه می بیند شاید محدودیت های شما را ندانم. اما خواندم که زمانی که از لنین (اولین رهبر شوروی) پرسیدند که چرا تزارها را کنار گذاشتید و بنای جدید پایه گذاشتید! جمله ای تاریخی گفت؛ « در تمام دورانی که تزارها حاکم بودند عمر روس ها به خرده کاری گذشت، وقت آن رسیده بود که گام‌های بزرگ برداریم»

بله جناب آقای موحد، هر چند خرده کاری در کشور ما عادی شده، اما لازم است از این خرده کاری و تلفن های شخصی و درخواست های سلیقه ای و قومی و بخشی نگری به برون آیی و در این واپسین روزهای قدرت، کاری به سرانجام رسانی و کوره راهی باز کنی.

توصیه می کنم محیط زیست کوه سفید را دستاویز میراث خواری پیمانکاران و در آینده چپاولگری افراد غیر مسئول قرار ندهید و بجای آن تلاش کنید چند بالگرد مخصوص برای خاموش کردن آتش ‌سوزیهای آینده به استان اختصاص داده شود!

اعتبارش را نیز از همانجایی بگیرید که می خواهد هزاران درخت تنومند بلوط را برای جاده صاف کنی پیمانکاران اختصاص دهد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
بله جناب آقای موحد، هر چند خرده کاری در کشور ما عادی شده، اما لازم است از این خرده کاری و تلفن های شخصی و درخواست های سلیقه ای و قومی و بخشی نگری به برون آیی و در این واپسین روزهای قدرت، کاری به سرانجام رسانی و کوره راهی باز کنی.
جناب حسن‌پور آیا هیچ از خودتونو سوال کردید، کدام نماینده در این چند دوره اخیر از قوه تقنینی نگاه وسیع تر از آنچه در این دردل ارایه کردید؛داشته اند .نماینده گان مجلس تاکنون مثل واسطه‌ها عمل کردند ،!!! تقاضای شخصی را مطرح و طرف فروشنده را پیدا می‌کنند. ..همین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار