رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از توقیف ۳۰ دستگاه موتورسیکلت و ۴۷ خودروی متخلف در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷ 01 October 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل تچاز پایگاه خبری پلیس سرهنگ ً اسماعیل خوشوقت ً در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان بویراحمد و برخورد با موتورسیکلت سواران و رانندگان متخلف، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را به جا گذاشتند.

وی با اشاره به توقیف ۳۰ دستگاه موتورسیکلت، ۴۷ دستگاه خودروی متخلف، افزود: در ادامه این طرح ۹۰ دستگاه خودرو به علت سرعت غیرمجاز، ۶۰۳ دستگاه خودروی شیشه دودی و ۶۷ دستگاه خودروی فاقد پلاک و پلاک مخدوش نیز توقیف شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با اشاره به اینکه عدم استفاده از کلاه ایمنی، آلودگی صوتی، نداشتن مدارک شناسایی، مزاحمت خیابانی، دور دور زدن بی هدف از جمله تخلفات راکبان موتورسیکلت ها و رانندگان بود خاطرنشان کرد: پلیس با جدیت تمام با خودروها و موتورسیکلت سواران متخلف برابر قانون برخورد می نماید تا ضریب امنیت اجتماعی را در این شهرستان ارتقاء و شهروندان از آرامش بیشتری برخوردار باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار