مسئول بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی چهار کانون بسیج رسانه در شهرستان های این استان تا پایان پاییز امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶ 01 October 2020

فعال شدن کانون های بسیج رسانه در شهرستان های استان/ مدیر کانون بسیج رسانه یاسوج معرفی شد

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فخرالدین رضایی در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این که اشاعه گفتمان انقلاب اسلامی به اطلاع رسانی نیاز دارد اظهار داشت : باید برای تحقق گام دوم انقلاب از تمامی ابزارهای رسانه‌ای استفاده کرد و یک جبهه واحد رسانه‌ای انقلابی شکل بگیرد.
وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج رسانه به عنوان کانون وحدت و همگرایی  فعالین رسانه استان عمل می‌کند، افزود: اکنون رسانه بهترین وسیله برای ترویج افکار و اندیشه‌های عاشورایی اهل بیت (ع) و آرمان‌های امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری به عنوان علمداران انقلاب است.
مسئول بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر هم‌افزایی و هم‌فکری اهالی رسانه در استان بیان کرد: رسانه جلودار مقابله با جنگ نرم دشمن است و امروز که دشمن جنگ اقتصادی علیه ملت مقاوم ایران اسلامی را گسترش داده است با تکیه بر قدرت رسانه‌ها می‌توان به مردم و مسئولان در این جنگ کمک کرد.
وی تصریح کرد: رسالت رسانه های کشور خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان با مدیریت مناسب است.
رضایی ابراز داشت: در همین راستا فعال شدن کانون های بسیج رسانه در شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد از اولویت های بسیج رسانه استان است و با پیگیری های انجام شده تا پایان پاییز سال جاری، چهار کانون بسیج رسانه در استان راه اندازی می شود.
فعال شدن کانون های بسیج رسانه در شهرستان های استان/ مدیر کانون بسیج رسانه یاسوج معرفی شد

این مسئول بیان کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس کانون بسیج رسانه مرکز استان در یاسوج فعال شد و برادر بسیجی سید فرشاد رجائی فر در مراسمی با حضور مسئولان و خبرنگاران به عنوان مدیر این کانون معرفی شد.
رضایی با اشاره به این که رجایی از فعالان رسانه ای باسابقه استان و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد علوم ارتباطات  (گرایش روزنامه نگاری) است؛ گفت: ان شالله با حضور این برادر ارزشی شاهد افزایش انسجام و همدلی اصحاب رسانه این شهرستان و فعال تر شدن برنامه های آموزشی و فرهنگی بسیج رسانه در یاسوج باشیم.
وی افزود: با توجه به تعداد اصحاب رسانه در هر شهرستان و لزوم به حد نصاب رسیدن تعداد خبرنگاران برای تشکیل کانون بسیج رسانه، چهار کانون در استان کهگیلویه و بویراحمد به فعالیت خواهند پرداخت که یکی از این کانون ها در شهر یاسوج برای خبرنگاران شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راه اندازی شده است.
وی ادامه داد: دومین کانون بسیج رسانه در شهر گچساران، ویژه فعالین رسانه شهرستان باشت و گچساران فعالیت می نماید و کانون سوم نیز در شهرستان کهگیلویه ویژه خبرنگاران شهرستان های بهمئی، لنده و دهدشت راه اندازی می شود.
رضایی گفت: چهارمین کانون بسیج رسانه نیز در شهرستان چرام راه اندازی می شود.
وی با بیان اینکه در سازمان بسیج رسانه نگاه جناح بندی به رسانه ها وجود ندارد، ادامه داد: از ظرفیت تمام رسانه ها برای مقابله با توطئه های رسانه های غربی و همچنین امید آفرینی در جامعه استانی استفاده می شود.
رضایی در پایان اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم ایجاد جبهه واحد رسانه‌ای و یکپارچه‌سازی رسانه‌های انقلابی یک ضرورت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار