گزارش میدانی خبرنگار تابناک نیز حکایت از آن دارد که آسفالت بسیاری از خیابان ها و معابر شهر لنده در پی اجرای پروژه های مختلف آسیب دیده و پس از گذشت مدت ها نیز ترمیم نشده است.
کد خبر: ۹۰۵۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰ 02 October 2020

در پی گلایه مندی مردم در فضای مجازی و حقیقی امام جمعه لنده خواستار رفع نازیبایی های کوچه و خیابان ها در این شهر شد.
مدت زیادی است که شهروندان لنده با ارسال پیام هایی در فضای مجازی و خواستار ترمیم معابر آسیب دیده در نقاط مختلف این شهر هستند.
گزارش میدانی خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نیز حکایت از آن دارد که آسفالت بسیاری از خیابان ها و معابر شهر لنده در پی اجرای پروژه های مختلف  آسیب دیده و پس از گذشت مدت ها نیز ترمیم نشده است.
تخریب آسفالت خیابان ها و معابر باعث اختلال در تردد وسایط نقلیه شده که نارضایتی عمومی را به دنبال داشته است.
در پی همین مشکل امام جمعه شهر لنده نیز امروز  در خطبه های نماز این شهر خواستار تسریع در روند اجرای پروژه های شهری و  ترمیم و بازسازی معابر شد.
حجت الاسلام محمودی در ابتدای خطبه های امروز با اشاره به نصایح امام راحل پیرامون خدمت به مردم خطاب به مسئولان گفت؛ امام راحل فرمودند مردم بودند که شما را از حبس ها بیرون آوردند و به این سمت ها رساندند لکن اقتضای چنین فداکاری مردم خدمت به آنهاست. لازم است مردم ،خدمتگزاری و پاسخگویی را ،عملا از مسئولان ببینند.
وی ادامه داد : درست مثل پدری که اگر فرزندش گرسنه بماند، چنان با دل افسرده دنبال این می رود که مشکل او را حل کند، یک دولت تابع امیرالمومنین (ع) هم باید اینطور باشد.
محمودی اصل  افزود؛ در دوران فعلی وقتی مردم با همه توان امتحان خود را برای محافظت از انقلاب و همراهی با نظام اسلامی، بارها نشان داده اند، نباید از ناحیه مسئولان کم کاری ببینند و لذا  نباید وضعیت جامعه به سمتی برود که تلقی مردم این باشد که زمامداران اوضاع را به حال خود رها کرده اند.
امام جمعه لنده اظهار داشت؛ از طرفی برای توجیه مشکلات موجود نباید به مردم آدرس غلط داد. در دشمنی استکبار به سر کردگی آمریکای جنایتکار با انقلاب اسلامی تردیدی نیست لکن اینکه گفته شود مسبب مشکلات امروزی کاخ سفید است و مردم آنها را لعنت کنند این جواب به معنای فرار از پاسخگویی و توجیه ضعفهای  مدیریتی است که انبوه مشکلات معیشتی، فرهنگی و اجتماعی را برای ملت رنج دیده ما بوجود آورده است.
درخواست رفع نازیبایی های کوچه و خیابان لنده در خطبه های نماز جمعه
 
در بخش دیگری از سخنان امام جمعه شهرستان لنده به مشکلات در حوزه مدیریت شهری اشاره و خواستار ورود مسولین این حوزه و تلاش در رفع نازیبایی های معابر شد.
وی خطاب به شهرداری و شورای شهر گفت؛ فرسودگی آسفالت کوچه ها و خیابانها مسیر عبور مردم را با زحمت مواجه کرده و هزینه هایی بر وسائط نقلیه مردم وارد می شود.
مدیریت شهری توجه کند که راهکار آن و برگشت آرامش به شهروندان هم چندان پیچیده نیست.
وی گفت در همین حوزه سد معبرهای طولانی مدت که براثر ریختن مصالح خیابانی عارض می شود نیز مشکلی است که شورای اسلامی و شهرداری باید در رفع آن بکوشند.
حجت الاسلام محمودی در ادامه به هفته گردشگری اشاره کرد و گفت؛ یکی از پایه های اساسی اقتصاد در حکومتها لزوم توسعه زیر ساختها است. در استان ما علیرغم همه کارهای انجام شده، همچنان نارسایی های زیادی در این حوزه وجود دارد.
وی افزود : ضمن اینکه رعایت مسائل اسلامی و عرفی هم در این رویکردها ضروری است فرضا در استان ما به بهانه تفریح و گردشگری علنا کشف حجاب صورت می گیرد که مسببین باید توجیه و یا برخورد شوند.
امام جمعه لنده با اشاره به لزوم برگزاری آیین و مراسمات مذهبی در این ایام نیز گفت؛ با توجه به محرومیت عزاداران از زیارت اربعین و ممنوعیت عزادری ها بصورت دسته روی  از هیئات مذهبی و فعالین مساجد انتظار می رود در این ایام و در محلات مختلف با رعایت پروتکل های بهداشتی مجالس درخور شان برگزار گردد.
حجت الاسلام محمودی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به مشکلات دامداران این شهرستان نیز گفت؛ دامداری شغل اکثر روستاییان و عشایر این منطقه است که با تحمل مشقت های فراوان خدمت شایانی به جامعه دارند ولی متاسفانه در باب حمایت های لازم از این قشر زحمتکش کاستی های زیادی وجود دارد  که یک نمونه آن بیماری دام و ضرورت تامین داروهای آنان و حمایت های لازم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار