برگزیدگان جشنواره بزرگ فرهنگی رسانه ای و کتابخوانی بهار همدلی استان کهگیلویه و بویراحمد که با مشارکت سازمان و ادارات استان برگزار شد معرفی شدند.
کد خبر: ۹۰۶۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰ 04 October 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد, سروان پاسدار فخرالدین رضایی مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه در مجموع 301 اثر به جشنواره بهار همدلی ارسال شد، گفت: فراخوان این جشنواره در ماه مبارک رمضان آغاز شد و دریافت آثار با محورهای رویدادهای ماه مبارک رمضان، رزمایش کمک های مؤمنانه، همدلی با آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا،روز جهانی قدس و استکبارستیزی، سالروز شهادت حضرت علی (ع)، تجلیل از کادر درمانی، اقدامات دستگاه ها، سازمان ها و گروه های مردمی و جهادی در حوزه مقابله با کرونا و.. تا 15 تیر ادامه داشت.
مسئول سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که این جشنواره در بخش های تولیدات رسانه ای، تولیدات فرهنگی هنری مردمی و مسابقه کتابخوانی سواد رسانه برگزار شد، بیان کرد: در این مسابقه  بخش های نقاشی، تولید کلیپ و کتابخوانی نیز برای کودکان و نوجوانان نیز پیش بینی شده بود.
رضایی ازهمراهی  دانشگاه علوم پزشکی یاسوج جهت اجرای این جشنواره  تقدیر کرد و افزود: این مسابقه و جشنواره بزرگ با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، رئیس ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه فتح ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح، حوزه هنری، اوقاف و امور خیریه، شهرداری یاسوج، معاونت فضای مجازی بسیج، کانون پرورش فکری نوجوانان، روابط عمومی استانداری استان و نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد و سازمان فضای مجازی سراج برنامه ریزی و اجرا شد.
وی به معرفی برگزیدگان جشنواره بزرگ فرهنگی رسانه ای و کتابخوانی بهار همدلی استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و گفت: تفراد برگزید در هر حوزه به شرح زیر است:
برگزیدگان بخش رسانه ها
رییس سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد به نفرات برتر در بخش تیترنویسی اشاره و بیان کرد: بنا بر اعلام هییت داوران جشنواره، طیبه سادات سعادتی نیک از خبرگزاری فارس رتبه اول، نسیم راوند از خبرگزاری فارس رتبه دوم و سیده زهرا موسوی اصل از سایت راه ملت رتبه سوم را در بخش تیتر اخبار مرتبط با جشنواره کسب کردند.
وی با اشاره به اینکه در بخش خبرنویسی هیئت داوران با بررسی کیفیت کلی اخبار ارسالی به جشنواره، پنج رسانه استانی که دارای تولیدات بهتری به لحاظ سوژه پردازی و اثرگذاری بودند را معرفی کردند، گفت: خبرگزاری فارس، پایگاه اطلاع رسانی صبح زاگرس و سایت خبری کبنانیوز، تولیدات بهتری در موضوعات جشنواره داشتند (بیماری کرونا، کمک های مومنانه، ماه مبارک رمضان و..) و عملکرد خبرگزاری ایسنا و ایرنا نیز در این بخش شایسته تقدیر شناخته شد.
رضایی به بخش گزارش نویسی جشنواره اشاره کرد و گفت: در این بخش فاطمه رشیدی از خبرگزاری ایرنا رتبه اول، فرزانه شریفی خبرنگار خبرگزاری ایرنا در گچساران رتبه دوم و مینو آریانفراز پیک ملت رتبه سوم را کسب کردند.
وی به گزارش های تلویزیونی ارسالی به جشنواره اشاره کرد و اظهار داشت: در این بخش محبوبه هادوی نژاد و ذوالفقار دیودل؛ خبرنگاران خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد از نظر هیات داوران شایسته تقدیر شناخته شدند.
مسئول بسیج رسانه استان به بخش کلیپ و عکس خبری اشاره داشت و گفت: در بخش کلیپ و عکس رسانه ای تولیدات مرتضی مبشری از سایت کبنا نیوز، سید حاتم ناطق زاده از فعالان رسانه ای و طاهره سادات احمدی از سایت پیوار نیوز شایسته تقدیر شناخته شدند.
وی ادامه داد: از آثار ارسالی در بخش یادداشت نویسی، اثر راضیه آرچین خبرنگار خبرگزاری تسنیم از سوی هیات داوران شایسته تقدیر شناخته شد.
رضایی ابراز داشت: در بخش اینفوگرافی، موشن گرافی و طراحی نیز، رضا صادقی، محمد نجفی و.... شایسته تقدیر شناخته شدند.
برگزیدگان فرهنگی هنری (بخش مردمی)
وی به بخش مردمی این جشنواره اشاره کرد و گفت: در حوزه عکس و نقاشی با موضوع (کرونا را شکست می دهیم)، علی علیزاده از یاسوج، زینب علیپور از یاسوج و سحر مزرعه از باشت رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و سارا مزرعه و بنیامین شفیعی نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.
رضایی افزود: در بخش عکس و نقاشی ماه مبار رمضان نیز شرزین صراف مقدم، شیده صراف مقدم و اسما رئیسی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
مسئول بسیج رسانه استان یادآور شد: در بخش کلیپ مربوط به کرونا و ماه رمضان؛ جمیله فلاحی از گچساران، زهرا عباسی از گچساران، ابوالفضل محمد خانی از سی سخت به ترتیب رتبه اول تا سوم و عزت الله محسنی پور از یاسوج و کیانا شیرزادی و سرکار خانم الهی از یاسوج شایسته تقدیر شناخته شدند.
وی  اضافه کرد :در بخش کتاب خوانی کودک و نوجوان امیرماهان رحمتی شایسته تقدیر شناخته شد.
بخش کتابخوانی
رضایی گفت: در بخش کتابخوانی نیز فاطمه بهزادی رتبه اول، علی اکبر پاک رتبه دوم و میلاد حکیمی نیز رتبه سوم را کسب کردند و سید حسین مرادیان نیز شایسته تقدیر این بخش معرفی شد.
وی بیان کرد: مراسم تجلیل از برگزیدگان این جشنواره بزرگ با درنظرگرفتن شرایط بیماری کرونا به صورت محدود در آذر ماه سال جاری برگزار می شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار