امروز نیز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ابتلای 12نفر از کارکنان بنیاد مستضعفان استان ایلام به کرونا ،این اداره کل را به تعطیلی کشانیده است ،این موضوع می تواند زنگ خطری جدی در خصوص افزایش شیوع کرونا در مکانهای پرتردد نظیر ادارت به حساب آید ،زنگ خطری که بی توجهی به آن می تواند مخاطرات جدی برای مردم استان به همراه داشته باشد.
کد خبر: ۹۰۶۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳ 05 October 2020

تابناک ایلام::ویروس کرونا به سرعت در حال پیشرفت است ،آمارهای ابتلا و فوت ناشی از این ویروس در استان ایلام گویای وضعیتی حادتر  از رنگ بندی های رایجی است که از سوی مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بمنظور نمایش وضعیت کرونا درنقاط مختلف استان ارایه می شود .

چرا که بررسی وضعیت آمارهای انتشار یافته از وضعیت ابتلای کرونا در نقاط مختلف استان از اسفندماه سال گذشته تاکنون نشان می دهد که روند ابتلا نه تنها کند نشده بلکه در حال شکل دهی  وضعیت نگران کننده ای در استان است ،وضعیتی که کنترل آن به مراتب سخت تر از ماههای ابتدایی شیوع این ویروس سخت تر خواهد بود .

دور روز پیش اعلام خبر ابتلای 109 دانش آموز ومعلم ایلامی به کرونا موجی از نگرانی در بین مردم و اولیاء دانش آموزان برانگیخت چرا که بدلیل فراهم بودن بستر شیوع سریع کرونا در مدارس و اینکه آنان می توانند ناقلین بالقوه ای در جامعه قلمداد شوند که بصورت خاموش مراتب تشدید انتقال و افزایش آمار مبتلایان و مرگ ومیرها را نیز فراهم آورند.

امروز نیز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ابتلای 12نفر از کارکنان بنیاد مستضعفان استان ایلام به کرونا ،این اداره کل را به تعطیلی کشانیده است ،این موضوع می تواند زنگ خطری جدی در خصوص افزایش شیوع کرونا در مکانهای پرتردد نظیر ادارت به حساب آید ،زنگ خطری که بی توجهی به آن ، مخاطرات جدی برای مردم استان به همراه خواهد داشت.

بنابراین لازم است ستاد کرونای استان بعنوان عالیترین مرجع تصمیم گیری و سیاستگذاری مقابله با کرونا در استان ایلام،قبل از اینکه وضعیت استان از حیث شیوع کووید 19به مرحله غیر قابل کنترل وارد شود ،تصمیمات فوری در خصوص عملیاتی شدن مصویات این ستاد مبنی بر تعطیلی مشاغل پرریسک ومکانهای تسهیل کننده شیوع کرونا یعنی مدارس ،دانشگاهها، آرامستانها ،تفرجگاهها ودیگر مراکز تجمع مردم سرعت به خرج دهند ،بدیهی است کوتاهی وسهل انگاری در این خصوص غیرقابل جبران خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار