معاون استاندار ایلام ؛
عاون عمرانی استاندار ایلام از اتمام ۲۳ پروژه نیمه تمام در ایلام تا پایان دولت خبر داد و گفت: ۳۰ پروژه نیز در بخش جهش تولید برای استان مصوب شده است.
کد خبر: ۹۰۷۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷ 08 October 2020

 به گزارش تابناک ایلام، احمد کرمی  با بیان اینکه ۳۰ پروژه در حوزه جهش تولید در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان با اعتباری بیش از ۳۷۰ میلیارد تومان مصوب شده است، تصریح کرد: اکثر پروژه‌هایی که در این سفر مصوب شدند بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

وی اظهار کرد: ۲۳ پروژه هم در حوزه راه، بهداشت و درمان، آبرسانی به شهرها و روستاها، سامانه گرمسیری در این سفر مصوب شد و باید تا پایان دولت به اتمام برسد.

کرمی با بیان اینکه اعتبارات خوبی در بخش آبرسانی و پمپاژها به استان اختصاص یافته است، گفت: پروژه‌های آبرسانی استان بسیار مورد توجه مدیریت ارشد استان است و در حوزه محرومیت زدایی، اعتبارات جهش تولید و اعتباراتی که بنیاد علوی اختصاص داده است همگی دارای ردیف هستند و باید تمام این پروژه‌ها تا پایان دولت به بهره برداری برسند.

وی ادامه داد: در مجموع در بخش محرومیت زدایی ۱۸۰ میلیارد تومان مصوب شده و بنیاد علوی هم ۴۰ میلیارد تومان هم برای تکمیل ایستگاه‌های پمپاژ و راه‌ها اختصاص داده است.

معاون عمرانی استان با تأکید بر تشکیل یک گروه کارشناسی در کنار کمیته نظارت برای پیگیری پیشرفت فیزیکی مصوبات سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه، بیان کرد: پروژه‌های خوبی در حوزه راه‌های اصلی استان، پروژه‌های آبرسانی و پمپاژها، پروژه بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی و از همه مهمتر پروژه‌های محرومیت زدایی برای استان مصوب شده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار