در نشست خبری با اصحاب رسانه مطرح شد
نشست خبری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا با اصحاب رسانه برگزار شد که در این نشست آخرین اقدامات صورت گرفته در مقابله با کرونا مطرح شد.
کد خبر: ۹۰۸۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۳ 12 October 2020
بهداشت
نشست خبری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا با اصحاب رسانه برگزار شد که در این نشست آخرین اقدامات صورت گرفته در مقابله با کرونا مطرح شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس شبکه بهداشت و درمان دنا گفت: اصحاب رسانه از زمان شروع کرونا تا کنون یار و یاور شبکه بهداشت و درمان بوده اند و باید گفت که خبرنگاران مثل نیروهای رسمی ما  را همراهی می کنند نتیجه همکاری این شد که شهرستان دنا در بحث کرونا همیشه در وضعیت سفید باشد و آمار بهتری نسبت به بقیه شهرستان ها داشته باشد.
ظفر پریسای افزود : با تعیین مسئولین جدید برای مراکز، عملکرد پرسنل را در سامانه سیب حدود ۳۰۰درصد افزایش دادیم، نشست های فصلی با پزشکان برگزار کردیم هر دو هفته یک بار جلسات سامانه سیب را تحلیل و بررسی کردیم، استفاده از متخصصین به عنوان فوکال پوینت در برنامه ها، راه اندازی کلنیک تخصصی در شهر سی سخت، راه اندازی دندانپزشکی روستای بنستان، راه اندازی خانه بهداشت و درمان بن زرد ، فعال کردن رادیولوژی سی سخت و پاتاوه و راه اندازی دو مرکز ۱۶ ساعته با ارائه خدمات کووید ۱۹ گوشه ای از خدماتی بود که از شروع فعالیت ما تا به حال انجام شده است.
پریسای گفت: تاکنون تعداد ۲۱۸۸ نمونه کووید ۱۹ گرفته شده که از این آمار، تعداد ۴۶۵ مورد مثبت داشته ایم که از این تعداد حدود ۲۵۶ مورد مرد و تعداد ۲۱۰ مورد خانم بودند که ۲۶۶ مورد بهبودی کامل داشتیم و ۵ نفر هم بر اثر این ویروس فوت کردند.
وی در ادامه عنوان کرد : بازدید مکرر از صنوف در سطح شهرستان دنا و بر خورد قاطع با متخلفین بهداشتی در امر سلامت مردم از دیگر خدمات مثبت شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا بوده که این مهم به صورت ویژه در دستور کار قرار داشته است.
در ادامه این نشست ، مسئول روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گفت: تلاش شبانه روزی همکارانم در شبکه بهداشت ودرمان دنا از ابتدای شروع ویروس کرونا تا کنون قابل ستایش است.
سید حسین رازیان افزود : تصویر از یکی از بهورزهای شهرستان دنا در رابطه با فاصله گذاری اجتماعی مربوط به زنان که هنوز که هنوز است از این تصویر در وزارت بهداشت و دیگر جلسات استفاده می شود نشان دهنده نقطه قوتی است که شهرستان دنا برای مقابله با ویروس دارد.
وی گفت: با توجه به توریستی و گردشگردی بودن دنا خوشبختانه کم ترین آمار ابتلا را در بین دیگر شهرستان ها داریم که این مهم نشان دهنده همدلی اصحاب رسانه، مردم با شبکه بهداشت و درمان دنا است.
این مسوول گفت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شبانه روز پای کار بوده و از ابتدا تا کنون از هیچ خدماتی از جمله نمونه گیری ها ، تشخیص و مقابله با کرونا دریغ نکردند وتمام وقت در اختیار دانشگاه هستند.
رازیان گفت : متاسفانه مردم هنوز از سامانه 4030 با خبر نیستند لذا باید هر موقع که از طریق این سامانه تماس گرفته شود حتما جواب داده و اطلاعات کافی را در اختیار این سامانه قرار دهید.
معاون شبکه بهداشت دنا هم گفت: خوشبختانه از ابتدای شروع ویروس کرونا تا کنون مجموعه شبکه بهداشت و درمان دنا سنگ تمام گذاشتند و در تمامی موارد از پیشگیری تا درمان و آموزش و برنامه های دیگر در استان رتبه اول را از آن خود کردند.
محمدباقر شایان نژاد در ادامه عنوان کرد : این موفقیت شبکه بهداشت و درمان دنا را مرهون زحمات شبانه روزی دادستان شهرستان دنا و فرماندار پرتلاش می‌دانیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار