سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: در نیمه دوم مقابل ذوب آهن از نظر بدنی کم آوردیم.
کد خبر: ۹۰۸۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۳ 13 October 2020
تیم هندبال ذوب‌آهن اصفهان در دومین دیدار در لیگ برتر مقابل نفت و گاز گچساران به پیروزی رسید.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، سومین روز از مرحله اول لیگ برتر هندبال کشور در سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تهران آغاز شد و تیم‌های نفت و گاز گچساران و ذوب‌آهن اصفهان مقابل هم قرار گرفتند.
این مسابقه با نتیجه ۳۰ بر ۱۹ به سود نماینده اصفهان خاتمه پیدا کرد؛ ذوب‌آهن نیمه نخست این مسابقه را با نتیجه ۱۴ بر ۱۲ به سود خود به پایان برده بود؛ سبز‌پوشان اصفهانی به دومین پیروزی خود در دومین بازی دست پیدا کردند.
در پایان این مسابقه اصغر نوروزنژاد، سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در مورد عملکرد شاگردانش اظهار داشت: تیم ما مدت زیادی تمرین نداشت. طبق مصوبه وزارت نفت تمام تیم‌های قهرمانی این مجموعه حذف شد و زمان زیادی برای جمع کردن تیم نداشتیم. وی ادامه داد: کار به جایی رسید که 4 بازیکن بومی ما راهی تیم های دیگر شدند و اکثر نفرات تیم من را نوجوانان و جوانان تشکیل می دهند. بودجه زیادی نداشتیم و نتوانستیم بازیکنان خوبی جذب کنیم. ضمن اینکه برای تمرینات بدنی هم زمان زیادی نداشتیم. 
سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: در نیمه دوم از نظر بدنی کم آوردیم. با نفراتی که در اختیار داریم به آینده مسابقات امیدوار هستیم  و فکر می کنم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.
کیوان صادقی در مورد عملکرد شاگردانش در ذوب‌آهن اظهار داشت: شناختی نسبت تیم تیم حریف نداشتیم، تنها چند بازیکن تیم حریف را قبلاً دیده بودیم؛ در نیمه اول در دفاع دچار ضعف بودیم و تیم حریف با فشار بازی می‌کرد.
سرمربی تیم هندبال ذوب آهن تصریح کرد: تیم‌هایی که آمادگی جسمانی بالایی داشته باشند بهتر از سایر تیم‌ها هستند؛ هندبال ۶۰ دقیقه پرقدرت است و خوشبختانه توانستیم در نیمه دوم توان واقعی خود را به نمایش بگذاریم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار