کد خبر: ۹۰۸۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷ 13 October 2020
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: قبل از بارش ها و تغییرات جوی، مدیران همه تدابیر و تمهیدات لازم برای پیشگیری و وقوع هرگونه اتفاق و بحران ناشی از یخبندان، سیل، زلزله، رانش زمین و دیگر حوادث را بکار گیرند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از ایسنا حسین کلانتری در نشست شورای مدیریت بحران استان با بیان اینکه، تغییرات جوی نباید مشکلاتی برای مردم استان و به تاسیسات، ابنیه ها، راه ها، پل ها و ارائه خدمات پایدار به مردم ایجاد کند افزود: دستگاه های خدمات رسان آب، برق، گاز، مخابرات و راه اقدامات پیشگیرانه داشته باشند.
وی اظهارکرد: برای پیشگیری از هرگونه خسارت های احتمالی ناشی از شرایط جوی باید تمامی دستگاه های امداد رسان امکانات خود را به روز کنند و آمادگی کامل داشته باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط دمایی، یخبندان و سرمازدگی به ویژه زمستان امسال کشاورزان نسبت به بیمه کردن باغات و محصولات کشاورزی خود اقدام کنند تا از حمایت های دولت بهره مند شوند.
کلانتری به آموزش عمومی مردم از طریق رسانه های مختلف در پیشگیری و مقابله با حواث، اتفاقات و بحران ناشی از بلایای طبیعی و غیرطبیعی و آمادگی آنها در شرایط لازم برای مدیریت بحران تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه در شرایط کرونایی ارائه خدمات به مردم باید مستمر و پایدار باشد و نباید راه خدمات بسته شود، تاکید کرد: به دلیل کرونا تا آنجایی که مقدور است ارائه خدمت به مردم به صورت غیرحضوری انجام گیرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: امسال به سبب وجود بیماری کرونا متفاوت تر از سال های گذشته بوده و باید تلاش کنیم و همه پای کار باشند تا با بحران روبرو نشویم.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، کلانتری به تامین سوخت، نقت سفید و گاز مایع و دیگر ضروریات مناطق عشایری و برخی از روستاها تاکید و بیان کرد: فرمانداری های استان جلسات هماهنگی بحران را برگزار و برای مدیریت و پیشگیری از حوادث احتمالی در فصل بارش از ظرفیت دهیاری ها، شوراها و بخشداری ها بهره بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار