رئیس حوزه بانک صادرات گچساران گفت: مبتلا شدن نیمی از کارکنان بانک صادرات شعبه قدس در دوگنبدان به بیماری کرونا موجب تعطیلی این شعبه بانکی تا اطلاع بعدی شد.
کد خبر: ۹۰۹۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۹ 15 October 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عین اله حسین پور روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شعبه به دلیل مبتلا شدن نیمی از کارکنان به ویروس کرونا و با هدف پیشگیری از سرایت بیماری به مشتریان تعطیل شد.
وی بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، در راستای جلوگیری از انتقال ویروس به سایر کارکنان و مشتریان کارکنان مشکوک مبتلا به کرونا  پس از تایید پزشک باید به مرخصی بروند.
حسین پور اظهار داشت: سه کارمند از ۶ کارمند بانک صادرات شعبه قدس گچساران کرونا گرفتند و به همین دلیل فعالیت این شعبه تا اطلاع بعدی متوقف است.
وی ابراز کرد: هم اکنون یک نفر از کارکنان این بانک در بیمارستان شهید رجایی دوگنبدان تحت درمان است و ۲ نفر دیگر در قرنطینه خانگی بسر می برند.
حسین پور تصرح کرد: بانک‌ها به دلیل تجمع بالا و رد و بدل شدن اسکناس مرکز اصلی و کانون تجمع ویروس کروناست که همه باید مراقب باشند.
وی گفت این شعبه تا بهبودی کامل پرسنل آن هیچگونه خدماتی ارایه نمی دهد و مشتریان می توانند به منظور دریافت خدمات به دیگر شعب مراجعه کنند.
حسین پور افزود: هم اکنون سه شعب مرکزی، سه راهی و شعبه نفت آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند.
وی از مشتریان بانک صادرات خواست برای حفظ سلامتی خودشان و کارکنان بانک از مراجعه غیر ضروری برای انجام امور بانکی به شعب خودداری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار