کد خبر: ۹۰۹۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ 15 October 2020

مدیرکل تعزیرات حکومتی به همراه معاونت بازرسی سازمان صمت به صورت سرزده و شبانه از برخی مرغداریهای استان بازدید کردند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد: براتعلی صالحی گفت: در بازدید شبانه و سرزده از چند مرغداری و کشتارگاه در راستای ستاد تنظیم بازار با توجه به اهمیت موضوع و تخلفات احتمالی عرضه خارج از شبکه و گرانفروشی در سطح استان به همراه معاونت بازرسی سازمان صمت و بازرسان بازدیدی از برخی مرغداریها مبنی بر ورود این کالا به بازار مورد بازرسی قرار گرفت.
صالحی تصریح کرد: تذکرات لازم را جهت هر گونه سوء استفاده و یا عدم عرضه به کلیه مرغداریهاو عاملین توضیح داده شد و مرغداران را ملزم به عرضه مرغهای تولیدی به کشتارگاهای استان نمودند و تا اطلاع ثانوی خروج مرغ زنده از استان ممنوع بوده است.
مدیرکل تعزیرات در ادامه افزود: تمامی مرغداریهایی که از نهادهای دامی با قیمت ارز ۴۲۰۰ استفاده میکنند میبایست قیمت مصوب را رعایت نمایند و دستگاههای نظارتی در صورت مشاهده تخلف سریعا گزارش نمایند تا برخورد قاطع صورت گیرد.
معاونت بازرسی سازمان صمت در این بازرسی گفت : این گشتها و بازرسیها طی روزهای آتی از کلیه مرغداریها انجام خواهد گرفت و در صورت احراز تخلف با متخلفین برخورد قانونی و به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار