منطقی و معقول است ما مردم نیز بپذیریم که زدودن محرومیت از سیمای این همه روستای محروم به یکباره امکان پذیر نیست و قطعا به نوبت (امروز روستای محروم من و فردا موگر و قیام، دشت بن و کتج....) در صف محرومیت زدایی بنیاد قرار می گیرند.
کد خبر: ۹۱۰۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 19 October 2020

به نام خدای بخشنده-فاستقوالخیرات
از نشانه های ایمان به حضرت باریتعالی تشکر و سپاسگزاری از آن ذات اقدس و در وهله دوم تشکر از کسانی است که رخت خدمت بر تن کرده و موجبات آسودگی خاطرِ خلقی را فراهم نمایند. این وظیفه ای است که مورد سفارش خداوند و اولیاء دین می باشد.
بر همین اساس بر خود فرض می دانیم از تلاش های بی دریغ مجموعه بنیاد مستضعفان و بازوی محرومیت زدایی این سازمان بنیاد علوی مراتب تقدیر و تشکر خود را به جهت نگاه ویژه داشتن به روستاهای لنده که سالها به هر دلیلی محروم مانده بودند ابراز داریم.

تقدیر و تشکر یک جوان از مجموعه اقدامات عمرانی بنیاد مستضعفان-علوی در منطقه محروم بنه ی علیاری از توابع لنده

مجموعه های بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی از پایتخت تا لنده با سلام و تحیت فراوان

اگر در سالهای گذشته جهت خدمت، قدر ما را ندانسته اند، اینک ما بخوبی یاد گرفتیم قدرشناس باشیم.

سیاهی هایی که امروز با برخورد به دل های سیاه و پرگلایه، هم دولت را رو سفید کرد و هم دلها را سفید!
جاده های روستایی منطقه بزرگ موگرمون از توابع شهرستان لنده را میگویم که امروز ما را وادار به تشکر کرد.

مسئولین و کارکنان خدوم هر دو مجموعه ی بنیاد مستضعفان و علوی
با همه ی ارزش وثواب و برکاتی که در کار خیر و خدمت رسانی به همنوعان است، هر کسی موفق به انجام آن نمیشود و شما در عمل این رسالت خطیر را به نحو احسن انجام دادید.

مسیر مهر ورزی و خدمت رسانی با فراز و نشیب های گوناگونی مواجه است. در این راه انواع ناملایمات، بی اعتنایی ها وگاهی حتی تهمت های ناروا را باید تحمل کرد تا به مقصد رسید و چه زیبا می بینیم این مسیر با سعه ی صدر از سوی شما عزیزان طی میشود. منطقی و معقول است ما مردم نیز بپذیریم که زدودن محرومیت از سیمای این همه روستای محروم به یکباره امکان پذیر نیست و قطعا به نوبت (امروز روستای محروم من و فردا موگر و قیام، دشت بن و کتج....) در صف محرومیت زدایی بنیاد قرار می گیرند.

وجود بنیاد مستضعفان در این منطقه محروم همراه شد با تقویت امید در دلهای مردم و امیدواریم و امید می رود گام های استوار خدمت رسانی شما عزیزان همچنان ادامه داشته باشد که هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست.

این انقلاب های عمرانی و تغییر و تحولات در تاریخ این منطقه ثبت و انشالله دعای خیر پدران و مادران زجر کشیده ی این خطه بدرقه ی راهتان خواهد بود.

مجید پاک سیرت
روستای بنه علیاری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار