کد خبر: ۹۱۰۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۹ 20 October 2020
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزايش شمار جانباختگان کووید19 استان به 182 نفر خبر داد و گفت: در طي 24 ساعت گذشته متاسفانه 2 بيمار  هم استاني جان خود را بر اثر ابتلا به کووید 19 از دست دادند.
 
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز يزدان‌پناه افزود: هم اکنون 316 بیمار مشکوک و قطعی كرونايي در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 157 بيمار كرونايي قطعي بوده و ٢٢ بیمار در بخش هاي ويژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 9621 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

 وي اذعان داشت: از 96 نمونه دريافت شده از آزمايشگاه سلولي و مولكولي ياسوج موارد مثبت مربوط به شهرستان های بویراحمد و چرام مي باشند.

 وي اضافه كرد: تغییر فصل و شروع بیماری های سرماخوردگی و آنفلوآنزا وضعیت ماه های آینده را با چالش مواجه می کند، بنابراین توصیه میشود مردم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی را به صورت ویژه در زندگی خود اجرا نمایند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اذعان داشت: عادی انگاری کرونا خطر بالقوه ای برای سلامت عموم است که متاسفانه جامعه ما با آن مواجه بوده که خود هشدار دهنده است.

دکتر یزدان پناه در پایان گفت: مردم می توانند با رعایت بهداشت فردی، عدم حضور در اجتماعات  ،ماندن در منزل و عدم خروج  از خانه بجز در موارد ضروري،رعایت فاصله فيزيكي با دیگران (حدود ٢ متر)، شستن مکرر دست‌ها و زدن ماسک و عدم حضور در نشست هاي خانوادگي ضمن قطع زنجیره انتقال ویروس، مدافعان سلامت را یاری کنند و سلامت خود، خانواده و بقيه افراد جامعه را بخطر نياندازند .  در ضمن لازم است افراد مشكوك و  افراد كروناي قطعي كه  در خانه قرنطينه مي باشند تا حدود ٢ هفته از شروع بيماري از قرنطينه خارج نشوند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار