کد خبر: ۹۱۱۰۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷ 21 October 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر کل دفتر امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان شهرستانی شهردار جدید دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه معرفی شد.
علیرضا اتابک، فرماندار شهرستان کهگیلویه در مراسم تودیع و معارفه شهردار دهدشت با بیان اینکه یک شهر از نگاه شهری باید نماد خاص اقلیم منطقه خود را داشته باشد گفت: این امر به لحاظ فرهنگی در شهر دهدشت مغفول مانده است.
وی با بیان اینکه توازن شهری دهدشت به لحاظ فرهنگی رعایت نشده است، افزود: بخشی از جامعه را بانوان تشکیل میدهند آیا به لحاظ فرهنگی توانسته‌ایم پارک ورزشی ویژه بانوان ایجاد کنیم؟ آیا احداث کتابخانه‌های ما به درستی جانمایی شده‌اند؟
وی اظهار کرد: تا زمانی که شهروند مطالبه گر فرهنگی نباشیم، از نظر توسعه پیشرفت نخواهیم کرد.
به نقل از ایسنا اتابک با بیان اینکه یک شهردار باید نگاه وسیع از جامعه شهری داشته باشد عنوان کرد: اگر در نگاه شهری اولویت بندی شهری مشخص نباشد دچار روزمرگی می شویم.
وی ضمن تقدیر و تشکر از شورای شهر در انتخاب شهردار گفت: این یک اتفاق میمون است که اعضای شورا در یک تصمیم واحد یک نفر را انتخاب کردند و باید به عنوان یک ظرفیت از آن استفاده کرد چرا که هر وقت کنار هم بودیم موفقیت حاصل می شود.
اتابک از نامناسب بودن مبلمان شهری، فضای سبز ناکافی، راکد ماندن طرح سایت زباله و تضییع حقوق مردم در شهرداری به عنوان بخشی از مشکلات شهری نام برد و خواستار سامان بخشیدن این مشکلات از شهردار جدید شد.
بدهی ها را کاهش دادم
در ادامه اسفندیار برخه، شهردار سابق دهدشت نیز در این نشست به گوشه ای از اقدمات زمان تصدی خود در شهرداری دهدشت پرداخت و گفت: شهرداری را با بدهی ۱۴ میلیارد و 500 میلیونی تحویل گرفتم و در این مدت ۱۰ میلیارد آن را کاهش دادم، ۴ میلیارد دیگر مربوط به حقوق پرسنل این نهاد باقی مانده است.
وی از طرح طبقه بندی مشاغل(همسانسازی حقوق پارکبانان با پرسنل) به عنوان اقدام مهم شهرداری در زمان تصدی خود نام برد.
به گزارش ایسنا، برخه از راه اندازی اتوماسیون اداری و آسفالت ۴۵۰هزار متر مربع به عنوان دیگر اقدامات شهرداری طی سه سال اخیر نام برد.
وعده کار خارق العاده نمی دهم

شهردار دهدشت گفت: برای برطرف شدن مشکلات شهر با استفاده از ظرفیت‌های موجود و با تدبیر و برنامه‌ریزی هدفمند تلاش خواهم کرد.

احسان تابش‌نژاد امروز در آیین تکریم و معارفه شهرداران قدیم و جدید دهدشت اظهار داشت: وعده کار خارق‌العاده در مدت باقی مانده از عمر شورای شهر را بی‌صداقتی می‌دانم در عین حال اما برای مرتفع شدن مشکلات با برنامه‌ریزی هدفمند و تدبیر اقدام خواهم کرد.

شهردار دهدشت تصریح کرد: قطعا مشکلاتی در مسیر وجود دارد از هر تلاشی برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان استفاده می‌کنم.

تابش‌نژاد، با بیان اینکه بسیاری از مشکلات به پرسنل برمی‌گردد، به روز شدن حقوق آنها را از برنامه‌ها برشمرد و گفت:تا زمانی که از گروهبندی و شرایط حاکم خارج نشوند آینده بهتری نمی‌توان برای شهرداری متصور شد.

وی گفت که در اجرای برنامه‌ها و اهداف ذهنیت طایفه‌ای و قومی هرگز دخالت نخواهد کرد .

شهردار دهدشت با ابراز تأسف نسبت به نظافت شهری دهدشت گفت: در حالی که شهردار می‌بایست روی اهداف مهم‌تر تمرکز داشته باشد اما وضعیت دردآور نظافت ذهن ما را درگیر و اولویت را ساماندهی این موضوع قرار می‌دهد.

به نقل از فارس تابش‌نژاد افزود: با برنامه سریع و صحیح در جهت پیشبرد اهداف پیش خواهیم رفت و سهل‌انگاری از واحد خدمات پذیرفته نمی‌شود.

وی ساماندهی ورودی‌های شهر را از برنامه‌های خود اعلام کرد و گفت: طی تفاهم نامه با راه و شهرسازی دو تا سه ماه آینده ورودیها ساماندهی خواهند شد.

تابش‌نژاد همچنین نسبت به پیگیری حل کمربندی سوم و بلاتکلیفی شهرک پرستاران و بسیجیان قول مساعد داد.

گفتنی است که در پایان از زحمات اسفندیار برخه تجلیل و احسان تابش نژاد به عنوان شهردار جدید دهدشت منصوب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار