امام جمعه کبگیان مطرح کرد :
این خطیب جمعه با اشاره به وضعیت معیشت مردم هم خطاب به دولتمردان گفت : دردمندتر از کرونا وضعیت تقلیل سفره های مردم در سایه محتاج به نان شبشان است که آنان را سخت نیازمند و محتاج کرده است.
کد خبر: ۹۱۱۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲ 23 October 2020

به گزارش خبرگزاری"تابناک"ازچیتاب حجت الاسلام والمسلمین سیدفرج اله پژمان درخطبه های نمازجمعه۲آبـان۱۳۹۹کبگـیان ضمن توصیه خود ونمازگزاران به رعایت تقوای الهی وپرهیزازگناه گفت:انفاق مال دردنیاذخیره قبرقیامت وباقیات الصالحاتیست که انسان خاصه دراین زمان ازآن غافل است.وی تصریح کرد:انسان غافل ازانقاق زمانی دست به دامن اموالش میشود،که دردست وارثش به خوشگذرانی می گذردوآن روز یاس ونومیدی انسان است.
حجت الاسلام پژمان وحدت اسلامی دین اسلام رادین وحدت همدلی همبستگی دانست وگفت:عدم احساس مسئولیت مسلمانان درسایه قطعنامه های کینه توزان علیه این شریعت،وهجمه رسانه ای وفیزیکی درنسل کشی مسلمین باعث رخنه استکبارباتفرقه افکنی وبدعت دردین بین مسلمانان شده وآنان راعلیه هم قرار داده است.
این خطیب جمعه با اشاره به وضعیت معیشت مردم هم خطاب به دولتمردان گفت : دردمندتر از کرونا وضعیت تقلیل سفره های مردم در سایه محتاج به نان شبشان است که آنان را سخت نیازمند و محتاج کرده است.

وی افزود : ضعف در توان قدرت خرید مردم در بیدادی بازار افسار گسیخته کمر ملت را شکسته و باعث بدبینی به نظام و انقلاب شده اند.

حجت الاسلام پژمان افزود : مردمی که در تمام صحنه ها پشتیبان نظام بودند حقشان این نیست.

امام جمعه کبگیان با اشاره به تزریق یک دستگاه بیل بکهـو به ناوگان شهرداری چیتاب هم گفت : در استانی که سهمیه شهرداری هایش در نیمسال دوم ۹۹ یک دستگاه بیل بکهو بود ، با پیگیریای حاصله سرانجام با عنایت دکتر ابراهیم کشاورز مدیر کل ذیحسابی شهرداریهای کشور این دستگاه آماده و سرانجام با مراجعه شهردار و شورای چیتاب به تهران به ناوگان شهرداری چیتاب تزریق شد که نهایت تقدیر و تشکررا از ایشان داریم.
خطیب جمعه کبگیان باتبریک هفته نیروی انتظامی به سبزپوشان ناجا هم گفت : امنیت درونی کشور مدیون ناجای همیشه بیدار و کم توقعی است که با گزینش جوانانی از دل همین مردم در لباس مقدس سربازی وطن خواب خود را حرام آسایش ما کرده اند.

وی باتشکراز زحمات پاسگاههای انتظامی کبگیان وچنارازتوابع چیتاب هم افزود:امنیت فعلی درون بخشی حاصل زحمات پرسنل محترم پاسگاههای انتظامی مستقردربخش هست که الحق والانصاف دروقت شناسی وبرخوردمتعارف حرف اول را می زنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار