نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این کارها چهره استان را بین مردم دیگر شهرها و مناطق کشور نازیبا می‌کند، شرم‌آور است. اسلحه‌هایی که در دست مردم استان است حتی‌الامکان جمع‌آوری شود تا از بروز حوادث جلوگیری شود.
کد خبر: ۹۱۱۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹ 23 October 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آیت‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته شهر یاسوج که به صورت محدود برگزار شد با اشاره به ۴ آبان سالروز اعتراض حضرت امام به قانون ننگین کاپیتولاسیون در سال ۴۳ گفت: هدف این قانون ننگین به ذلت کشاندن ملت ایران بود، اما حضرت امام با شجاعت خود اجازه نداد تصویب شود.
امام جمعه یاسوج با بیان اینکه در پرتوی نظام و انقلاب هم‌‌اکنون ملت ایران دارای عزت، قدرت و عظمت در دنیا است، افزود: رژیم پهلوی نوکر حلقه به گوش آمریکا بود و ایران را در زمینه‌های مختلف مستعمره کرده بود اما بعد از انقلاب هیمنه پوشالی آمریکا توسط ایران شکسته شد‌.
وی بیان کرد: به لطف الهی از این مشکلات که ایجاد شده عبور خواهیم کرد و نتیجه آن ذلت استکبار جهانی و عزت ملت ایران است.
آیت‌الله حسینی در ادامه سخنان خود با اشاره به آغاز هفته وحدت و سالروز ولادت پیامبر(ص) گفت: تشییع و اهل سنت اشتراکات زیادی دارند و نباید هیچ‌گونه اختلاف و تفرقه‌ای بین آنان باشد در حالی که دشمنان به دنبال تفرقه‌افکنی هستند و هدف آنان از  این اقدام کاهش قدرت مسلمانان است که باید هوشیار و مراقب این توطئه‌ها بود.
خطیب جمعه شهر یاسوج بیان کرد: هفته وحدت فرصت مناسبی برای مقابله با تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان علیه امت اسلام و مسلمانان است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: کرونا در استان خطرناک و به وضعیت قرمز رسیده مردم باید بیشتر رعایت کنند و از تجمعات عروسی و مراسم ترحیم پرهیز کنند چرا که باعث انتقال بیماری می‌شود.
حسینی عنوان کرد: گشت‌های متشکل از دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی و دادگستری برای تذکر دادن و برخورد با افرادی که مسائل و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند تشکیل و جریمه‌هایی هم اعمال شود.
امام جمعه یاسوج در خصوص حادثه تلخ رخ داده در بهمئی و کشته و زخمی شدن چند نفر گفت: زیبنده استان نیست‌. نشانه حماقت و جهالت و تعصب بی‌جا است فاجعه اجتماعی است که عده‌ای با اسلحه به جان هم می‌افتند. معتمدان محلی، ریش سفیدان و مسئولان برای کاهش چنین معضلاتی اقدام کنند.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این کارها چهره استان را بین مردم دیگر شهرها و مناطق کشور نازیبا می‌کند، شرم‌آور است. اسلحه‌هایی که در دست مردم استان است حتی‌الامکان جمع‌آوری شود تا از بروز حوادث جلوگیری شود./ فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار