امام جمعه دهدشت برخی تحلیل‌ها از نتیجه انتخابات امریکا را دشمن شادکن خواند وگفت: امریکابا ترامپ یا بایدن قطعا رو به افول است.
کد خبر: ۹۱۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹ 23 October 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت پایان تحریم تسلیحاتی کشورمان را پیروزی ملت ایران بر استکبار جهانی دانست و اظهار داشت: پایان تحریم تسلیحاتی بعد از ۱۳سال نشان از موفقیت ملت ایران و گفتمان مقاومت و ایستادگی دارد.
امام جمعه دهدشت تصریح کرد: این پیروزی حقوقی، سیاسی راهبردی نتیجه تلاش تیم دیپلماسی برای مقابله با شیطان بزرگ و نیز ایستادگی ملت به عنوان پشتوانه محکم بود.
وی در خصوص پیامدهای این پیروزی گفت: ایستادگی جمهوری اسلامی قدرت ایران را به منصه ظهور رساند و برگ برنده برای مبارزه با دشمن شده است.
خطیب نماز جمعه دهدشت اضافه کرد: سهم اصلی را شهیدان دفاع از حرم و سردارانی همچون سلیمانی دارند.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه صنعت دفاعی و نظامی ایران هدف اصلی تحریم طی ۴۲سال گذشته استکبار بود،افزود: علیرغم همه تحریم‌ها امروز بسیاری از تسلیحات نظامی در کشور ساخته می‌شود و انچه باعث امنیت و استقلال است اتکای درونی است که این را مدیون دانشمندان جوان انقلابی، هدایت‌های رهبری و پاسخگویی به عملیات روانی و ایستادگی قوای سه گانه هستیم.
وی، انتخابات پیش‌رو در امریکا را یادآور شد و گفت: امریکا چه با ترامپ چه بایدن این شرایط را برنخواهد تافت.
وحدانی‌فر برخی تحلیل‌ها از نتیجه این انتخابات را غلط و دشمن شاد کن خواند و تصریح کرد: نتیجه انتخابات تفاوتی ایجاد نمی‌کند؛ امریکا امریکاست و دشمن دشمن است. 
وی با بیان اینکه طبیعی است امریکا یا روباه پیر برای کاهش تلخی شکست شیطنت کنند،تاکید کرد: اعتماد به اروپا صحیح نیست، برخی فکر می کنند رای ممتنع اروپا در یک مسئله هنر است.
خطیب نماز جمعه دهدشت درباره تاثیر انتخابات امریکا بر ایران گفت: جمهوری اسلامی امروز دارای قدرت و عزت در دنیاست برخی کف و سوت می‌زنند اگر فلانی بیاید چنان می‌شود! خیر، سگ زرد برادر شغال است و تکیه به دیوار متزلزل امریکا کاری اشتباه.
وی در ادامه افزود: باید قدرت درونی را افزایش داد به کسانی که قدرت امریکا را بزرگنمایی و قدرت کشور را نادیده می‌گیرند توصیه می‌کنم تاریخ را مطالعه و امریکا را در یک قرن گذشته پایش کنند.
وحدانی‌فر گفت: قطعا امریکا رو به افول است با ترامپ افول با سرعت بیشتر و اگر بایدن باشد ممکن است مدتی طول بکشد.
امام جمعه دهدشت تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیست این مسئله را توجه کند اگر قرار است تخطی کند و برای جریان مقاومت مشکلی ایجاد کند پاسخ جمهوری اسلامی قطعا پشیمان کننده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش هشتم ربیع الاول سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) را تسلیت گفت و افزود: جوانان زندگی امام عسکری را مطالعه و سرمشق زندگی خود قرار دهند.
خطیب نماز جمعه دهدشت همچنین با تبریک هفته نیروی انتظامی به سبزپوشان تصریح کرد: آسایش و آرامش امروز مرهون زحمات این عزیزان است با رافت و مهربانی و اقتدار نشان داد از نیروهای قابل اتکاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار