فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: ساخت و احداث ۵ هزار واحد مسکن و تامین ۵ هزار جهیزیه و لوازم‌التحریر دانش‌آموزان محروم در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۱۱۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳ 24 October 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: آئین انعقاد تفاهم‌نامه سه جانبه تامین مسکن و جهیزیه برای اقشار محروم فارس با حضور فرمانده سپاه فجر، استاندار فارس و مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برگزار شد.

سردار بوعلی در این مراسم با بیان اینکه سپاه فجر متعهد به تامین ۵۰ درصد سهم مشارکت خود در ساخت مسکن، تامین جهیزیه و لوازم‌التحریر دانش‌آموزان محروم شده است، گفت: مشارکت با کمیته امداد فارس در جذب حامی، جذب کمک‌های مردمی و جمع‌آوری نذورات از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

او افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه ساخت و احداث ۵ هزار واحد مسکن و تامین ۵ هزار جهیزیه و لوازم‌التحریر دانش‌آموزان محروم در دستور کار قرار گرفته است و استانداری فارس نیز متعهد به تامین زمین مورد نیاز ساخت مسکن در شهر‌ها و روستا‌ها شده است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه از ظرفیت گروه‌های جهادی بسیج برای خدمت‌رسانی به محرومان و اقشار تحت پوشش کمیته امداد فارس استفاده می‌شود، گفت: کمیته امداد فارس نیز طبق این تفاهم‌نامه متعهد به مشارکت ۵۰ درصد در ساخت مسکن و تامین جهیزیه و لوازم‌التحریر دانش‌آموزان محروم شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار